lördag 23 juni 2012

FISKELYCKA!




Brygghäng och fiskelycka med finaste vännerna.


Hej!


Hoppas ni har en alldeles underbar midsommardag?! Kikar in snabbt och visar några bilder från dagen. Med dålig uppkoppling och vänner på besök får jag blogga mer imorgon :) 






Och visst nappade det, 10 små strömmingar fick vi.









Stadsungarna köpte metmask på bensinmacken, visst är det hemskt? När jag var liten var halva nöjet att leta masken ;)


















Jag gillar verkligen att fiska, stämningen är magiskt, alla är tysta och förväntansfulla! Underbart!






Vi ses imorgon vänner!


KRAM

7 kommentarer:

  1. Härliga bilder från er midsommarhelg! Kram

    SvaraRadera
  2. Underbart måste jag säga och att hon tordes ta i masken, det är inte alla barn som gör!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Vad härligt det ser ut! Och ungar i regnkläder är ju så somrigt och vackert!

    SvaraRadera
  4. Mysigt med fiske, barnen ser ju bara så lyckliga ut. Snygg bloggerska!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Mysigt att fiska :), jag har nöjt mig med att fånga småfisk i håv..:)Nu har jag läst ikapp mottagningen på Öland är inte de bästa..fint du har gjort på sovloftet kram Diana

    SvaraRadera
  6. Mysigt brygghäng! Snygg bloggerska! Kram Nilla

    SvaraRadera
  7. Mysiga ,härliga bilder du bjuder på:) kram..Anne

    SvaraRadera