fredag 29 juni 2012

FASHION CUPCAKES!




Ja vem vill inte bli bjuden på en shoe cupcakes?



Hellooooow!



Under min morgonpromenad kretsade tankarna kring ett "Just Girls All The Night Long Party". Jag vill bjude in mina vackra väninnor till en mingel fest med klänning och klackar som dresscode och en meny med med snittar, coctails och såklart dessa underbara cupcakes. En mingelfest som varar långt in på småtimmarna med 100 % feelgood!

Ett perfelt avslut på en sommar som jag hoppas blir helt magisk!







Underbara eller hur?



Det är fredag och jag önskar er en ljuvlig sådan!


KRAM

12 kommentarer:

  1. åh, de der hadde jo vært perfekte hos meg :)

    Happy weekend
    -Maia

    SvaraRadera
  2. Vilka häftiga cupcakes!! Och kul planer att fundera över... Kram

    SvaraRadera
  3. Men GUUUUD, vad fina... Jag tyckte jag lyckades när jag gjorde små kycklingmuffins till påsk ;) - men det där... Wow!!!

    Ha en toppenfredag!

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Men åhhh, vilka läckra!
    Ha en finfin fredag!
    kramar

    SvaraRadera
  5. Tycker det låter underbart med mingelfest och dresscode! Kommer bli superduperkul!
    Fina bilder på en massa läckerheter!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Helt underbart!sån fest skulle jag verkligen vilja gå på! Ha det fab denna sköna fredag! Kram Nilla

    SvaraRadera
  7. Hej hopp mina underbar bloggvän!
    Vill springa in och ge dig en stor @----> och önska dig en kanon fin fredag och helg!!
    <3 <3 <3

    SvaraRadera
  8. Låter helt uuunderbart med en sådant party!!! Och wow vilka superhäftiga bakverk, my god!!! Och snyggaste bloggerskan i vackra kläder i förra inlägget också, jag är såååååå himla sugen på lite nya sommarkläder jag med...

    Kraaaaaaaaaaaaaaam från mig!

    /aka

    SvaraRadera
  9. Ursöta :)ett sånt party skulle vara toppen att gå på ..kramis Diana

    SvaraRadera
  10. Wow, säger jag! Vilken underbar blus du shoppade (har en likadan i vitt och älskar den), kram

    SvaraRadera
  11. Men vilka underbara skor och väskor!
    Kram.

    SvaraRadera