torsdag 14 juni 2012

EFFEKTIVA DAGAR!




Senaste numret av Elle Mat & Vin finns i butik, har du inte redan köpt den så är mitt tips att göra det. För wow va många härliga recept på god sommarmat de bjuder på denna gång.



Todeloooo!!


Kikar in lite snabbt, är just nu vansinnigt effektiv och vill fortsätta vara det dagen ut ;)
Efter klockan ringt 05.40 har jag redan hunnit göra följande.

- Powerwalkat med en ljuvlig vän här från Ön
- Lämnat bilen på tvätt
- Bytt till sommardäck (jag vet, det var i senaste laget kanske)
- Två jobbmöten
- Storhandlat
- Ätit lunch

Klockan är nu 12.11...

Och eftermiddagen ska jag tillbringa på kontoret och beta av massa pappersjobb.

Gillar dagar som dessa!






Massa ljuvliga dessert recept hittar ni i senaste numret av Elle Mat & Vin.









Och så alla dessa härliga turkosa ting!


Vad gör ni när dagar då energinflödar och ni vill vara effektiva?



KRAM


11 kommentarer:

  1. Tack för tips! Jag som håller på att lära mig grilla slukar tidningar med grillrecept! Fina bilder i tidningen också, det gillas!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Har precis sagt upp min prenumeration, men nu ångrar jag mig lite :(

    Vilken fin lampa du gjort! Wow!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Vilken energi! Kunde du smitta mig med lite!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Tack för tipset.
    Såg ut att vara riktigt fina recept :)

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  5. Det var snabbt jobbat!! Bra där! Jag har gått på högvarv ett par dagar, så jag kommer bara att ta det lugnt i helgen :-) Ingen effektivitet för min del... tror jag :-)

    SvaraRadera
  6. Du er jammen meg full av energi *smiler*

    Fin torsdag!
    I dag skal jeg ta med mannen min på Rent, musikalen! Gleder meg masse. Datenight er så kos!

    klem

    SvaraRadera
  7. OJ, ja det kallar jag effektivitet :), bra jobbat! HÄr har det varit ganska lugnt, träning, skolavslutning, god lunch på café och städning, blev en del ändå när man rabblade upp det så :). Må så gott!

    SvaraRadera
  8. Jösses... det är effektivitet på hög nivå det... :-)

    SvaraRadera
  9. Det var effektivt det! Är nyfiken på ditt träningsschema, hur lägger du upp din träning? Kramkram,
    Ps du kan maila mig om du vill lifessilverlining@ gmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh jag berättar gärna mer om mitt träningsupplägg. Återkommer om det fina du!

      Stor kram

      Radera
  10. ÅHh va mycket du har hunnit med idag, helt fantastiskt!! :)
    Tack för tips om tidning, i och med att jag inte har shoppat på en HEL månad (4 veckor) kan jag unna mig en tidning att läsa i i helgen :)
    Kram

    SvaraRadera