fredag 8 juni 2012

BRÖLLOPSWEEKEND



Och här kommer vi tillbringa våra kommande två dygn...


 
Hej!


Kikar in en snabbis innan jag måste fortsätta med morgonens sysslor. Om bara några timmar beger vi oss iväg mot Garpenbergs slott där vi ska få tillbringa en helg med underbara vänner och få vara med och fira deras stora dag.
Gaaah vad jag längtar!


 


Och jag måste ju säga att jag tycker C & F har valt en helt magisk miljö för bröllop. Hur vackert får det lov att vara?





















Här i storstaden är sommarvärmen tillbaks och redan vid sjutiden imorse, när jag var ute på min morgon powerwalk, sken solen och luften var alldeles ljummen. Ljuvligt!


Nu önskar jag er en riktigt fin fredag!


KRAM 

15 kommentarer:

  1. Bröllop i slottmiljö... kan det blir bättre? Ha det riktigt bra och njut av dagarna! Kram

    SvaraRadera
  2. Men GUD va fint och härligt. Vilken vacker milj. Njut nu i massor och oroa er inte för mig och tjejerna ikväll, vi ska ha så himla mysigt tillsammans :)

    Ha det toppen nu och ta massa kort som du kan visa sen!

    Massor med kramar

    SvaraRadera
  3. OJ, oj, oj! Snacka om att ni kommer att ha en fin helg! Önskar både er och brudpar det bästa!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Vilket fint ställe! Ha en härlig bröllopshelg!
    Kram

    SvaraRadera
  5. For ett vakkert sted :) Akk så romantisk!

    Finfin helg til dere, her har mannen jobbhelg og jeg har tatt på meg noen oppdrag selv, så det blir ikke noen avslapning...

    Smil&fine tanker!

    SvaraRadera
  6. Wow! Hoppas det blir alldeles, alldeles underbart!

    SvaraRadera
  7. Oh, vilken sagolik miljö att gifta sig.. Perfekt! Hoppas att ni får en fantastisk kväll.

    Sv: rullarna är köpte på Bookbinders design, (där jag jobbar)

    Vilka underbara askar du gjort! Kommer härma dig, härm-härm!!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för svaret, måste kika in där någon dag.
      Fin lördag!

      Kram

      Radera
  8. Men WOW vilket ställe!!! Så himla vackert! :)

    Då får du leva lite lyxliv i helgen då ;))

    Ha en super-duper-helg!

    Kram Jonna

    SvaraRadera
  9. Åh, så trevligt det låter!
    Själv kom jag tillbaka från Dalarna, nyss ;) Varit i gamla hemstaden och firat barnens kusins student!
    Ha en ljuvlig weekend! Ser fram emot bilder!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  10. Oj så roligt med bröllop. Och shit vilket ställe, så himla fint!!! Hoppas att ni får en riktigt bra helg! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  11. Vilket vackert ställe!
    Hoppas ni får en underbar helg.
    Kram Suss

    SvaraRadera
  12. Hoppas ni får en härlig weekend :) kramar Diana

    SvaraRadera
  13. Tack fina ni, vi njuter av varenda minut!

    Kram

    SvaraRadera
  14. Your Private Nanny9 juni 2012 13:37

    Ser helt sagolikt ut! Vill se en bild på D och dej i er bästa gäst-out-fit och brudparets förstås!

    SvaraRadera