fredag 1 juni 2012

AWARD




Förbereder kvällens pyssel. Presentinslagning.
Tjejerna skall strax hämtas på förskolan och jag kikade precis förbi hemma efter en dag full med jobbmöten och ett par avlutade projekt.


Låt mig få återkomma lite senare med resultatet av kvällens pyssel, har en finfin idé på gång ;)



Heeeeeej!


Fredag och allt - hur ljuvligt?
För ett litet tag sedan ärades jag med ännu en Award från fina Maria med bloggen Wikers Liv - Tack söta du vad glad jag blir! Kika gärna in Marias fina blogg här.





Reglerna när man tar emot en fin utmärkelse som denna är följande:

Tacka personen som gav dig awarden

Länka tillbaka till den personens blogg

Kopiera och sätt awarden på din blogg

Skicka awarden vidare till 3 - 5 bloggare med 200 eller färre följare som du tycker förtjänar denna utmärkelse

Uppmärksamma bloggarna på detta genom att lämna en kommentar hos dem


Eftersom jag under kort tid redan delat ut flera Liebster Blog Award så väljer jag att få återkomma med mina val av bloggar .

Tusen tack till alla er söta läsare och era fina kommentarer.


Önskar er en fiiiin fredagskväll!


KRAM


pssss. Årets hälsotävling är nu avslutat och imorgon kväll presenteras en vinnare - håll utkik!

 





6 kommentarer:

  1. Vad spännande med pyssel!! Vad kan det vara du har på gång? Stort grattis till din award!! Ha det gott denna goa fredag! Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till awarden, den är du verkligen värd!!! Är nyfiken på ditt pyssel ;)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Varje gång jag ser tejp, snöre och fina papper som dessa så går min puls upp ;)

    Grattis till award!

    Kram!
    a

    SvaraRadera
  4. Stoooooooooort grattis till din award som du är sååå värd!!!!! Önskar dig en fin helg!

    Mååååånga kramizar aka

    SvaraRadera
  5. Grattis till awarden och ha en härlig helg!
    Kram Suss

    SvaraRadera
  6. Grattis till välförtjänt award!!! :)

    Kramar Kicki

    ps Körde dina fina citronglassklyftor på gårdagens bjudning. Succé :)

    Kramar Kicki

    SvaraRadera