tisdag 12 juni 2012

ATT VARA BRUN UTAN SOL




Dagens tips om man vill ha en fräsch brun färg trots att solen inte vill visa sig.


Hej!


För ett par veckor sedan träffade jag en vän med otroligt snygga ben, jämt solbrända i en gyllenbrun färg och det fanns inte minsta tvekan om att den inte skulle vara äkta.
Det var då jag blev tipsad om denna underbara Brun-Utan-Sol från St.Tropez. En mousse som är enkel att smörja in och direkt lämnar en liten brun ton efter sig så man ser vart man smörjt, det går inte att misslyckas.

Jag har provat flera sorter tidigare men aldrig lyckats få ett fint resultat utan att bli fläckig.

En sak bara, tvätta händerna med jämna mellanrum när du smörjer in dig, annars kan du få riktigt bruna handflator ;)

Du hittar den hos Åhlens och NK.


Njut av dagen raringar!


KRAM

6 kommentarer:

  1. Tack för tipset! Tycker att det är så svårt med dessa produkter, så ett tips känns underbart!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Så bra att du gillade den - och tack du för words about my legs.. Gjorde min morgon så här på bussen på väg till jobbet! Ses på torsdag! Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för bra tips! Har tänkt köpa brun utan sol men inte vetat vilken jag ska välja.

    kram

    SvaraRadera
  4. Ooooo viket kanoooon fint tips, precis vad jag behövde!
    Ha en fin dag! Kram

    SvaraRadera
  5. Kul med nya tips, för min spray brun utan sol är slut. Då kan jag prova den här!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Tack för tipset. Verkar vara enda sättet att få bruna ben denna sommaren.
    Kram Anita

    SvaraRadera