onsdag 27 juni 2012

ATT SKRIVA EN CV....




....Var gårdagens utmaning. Något jag aldrig tidigare gjort då jag fått alla mina jobb via kontakter och rekommendationer.
Nu är jag egenföretagare vilket jag trivs med och har absolut inte haft en tanke på att söka jobb. Men så kommer det där impulsiva. Av en slumt ramlade jag in på en sida med lediga tjnster för en stor detaljhandelskedja. Och vad hittar jag där? Jo en mycket intressand tjänst inom Visual Merchandising. Tjänsten innebär att man har det totala ansvaret för skyltfönstren och driver utvecklingen framåt med att ta fram trend och exponeringsösningar för alla butikernas entréer och skyltfönster.

Är det någon av er bloggare som har någon erfarhet inom detta område?

Som sagt man kan ju alltid söka så får man se vart det leder.
Att ta nya utmaningar och utvecklas är bland det bästa som finns!


Njut av dagen kära ni!


KRAM

3 kommentarer:

  1. Vilket roligt jobb!! Det hade inte jag heller tackat nej till :-) Däremot tror jag inte att jag har kunskaperna för det... skyltar till butiker har jag textat, men inget mer. Så kreativt jobb att fixa exponering och spana in nya trender!! Lycka till! Kram

    SvaraRadera
  2. Wow va spännande, men har du tänkt byta jobb bara sådär? Vad händer då med ditt nuvarande företag?
    Stor Kram Fia

    SvaraRadera
  3. Vad kul! Önskar inget hellre än att jag skulle tordas söka ett annat jobb än vårdjobb! men vet aldrig vad jobben innebär! vet inte vad du jobbar med i dag, men tror du att du kan detta så varför inte, bara att söka och se vad som händer!
    Kul att du vågar!
    Kram Helena

    SvaraRadera