söndag 27 maj 2012

TVÅ KILO CHOKLAD?




Jag är en lycklig (eller snarare olycklig?) vinnare av 2 KG choklad på Grönan!



Todelooooo!!!



Startar upp datorn för första gången på hela helgen. Det har liksom inte funnits tid för en enda minut till blogg eller mail check, nyhetsläsning eller googlande efter nya recept som vanligtvis sker under helgen.

Igår var vi på ett suuupermysigt dop på Djurö. Fina vänner döpte sin lille ljuvliga son i en otroligt vacker kyrka och därefter vart det dop mingel på familjens vackra landställe vid vattnet. 

Under kvällen hade vi Eurovision kväll med vänner på middagsbesök - STORT GRATIS Loreen, wow va roligt att det gick så bra!

Idag tog vi sovmorgon till kl 10, sen blev det frukost på stranden och en eftermiddag/kväll på Gröna Lund.

"På väg till chokladhjulet säger jag till D med glimten i ögat, - Snacka om att vi nu gör oss en otjänst, först spelar vi bort massa pengar i hopp om att vinna högsta vinst som är två kilo choklad som vi i vanliga fall inte hade köpt och som garanterat kommer slinka ner" ;)

Första brickan vi spelar på gav oss HÖGSTA VINSTEN och TVÅ KILO choklad ligger nu framför mig på köks ön. Ja vad säger man?


Hur har er helg varit?


 Nu ska jag lägga min stora tjej som ropar högt från övervåningen.


KRAM



9 kommentarer:

  1. Hihi, grattis till chokladen ;) Mysigt med Grönan.kramar Diana

    SvaraRadera
  2. Grattis till chokladen!! Mmmm...gott!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Grattis till chokladen! Tur att det inte var jag som vann... provade gamla byxor idag och de hade krympt massor!
    Hoppas du haft en bra Mors Dag på Grönan!
    Kram Suss

    SvaraRadera
  4. Hei søte deg :)

    Gratulerer så mye med 2 kg sjokolade - for en herlig premie :) Høres ut som om du har hatt en herlig helg :)

    Her har vi kost oss med sol og sommer, bading og besøk - herlig :)
    Tusen takk for så koselig hilsen hos meg :)
    Kos deg i morgen også, vennen :)
    Klem Lisa:)

    SvaraRadera
  5. Haha, grattis! Fin søndagskveld til deg :)

    SvaraRadera
  6. Ha ha ha!!! Grattis till vinsten! :))
    Tur det inte var jag som vann, för då hade jag varit tvungen att ta trippla powerwalks om dagen i två veckor framöver! :O

    Kraaaaaam ♥

    SvaraRadera
  7. Hoppas ni gillar choklad i allafall, så ni inte tog lotten i onödan!
    Grattis till storvinsten!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi fullkomligt älskar choklad och lotter är aldrig onödiga ;) Spelar man inte så vinner man inte ;)

      Kram

      Radera
  8. Hahaha, grattis till chokladen. Jag förstår din tveksamhet inför vinsten, absolut, jag är likadan... Jag har supersvårt för att låta bli det, så hemma hos mig finns bara det där som ska slinka ner just då, för just det tillfället :-) Kram

    SvaraRadera