måndag 28 maj 2012

TINE K




Njutbara inspirationsbilder hemma hos Tine K.


Godmorgon!


Måndag och jag drar igång dagen med ljuvliga bilder från Tine K:s hem.
Om jag minns rätt tror jag hon bor på drygt 350 kvm och alla rum är smakfullt inredda med en blandning av nytt och gammalt. Basen är vit och möblemanget samt inredningsdetaljerna är noga utvalda.









Alla bilderna är lånade från Blackballoon!



Har en lååång inköpslista från Tine K som bara gapar efter att få klickas hem.


Nu önskar jag er en fin start på veckan!


KRAM


11 kommentarer:

  1. Härlig inspiration och ja shopping begäret väcktes till liv...kram fina Lena och ha en härlig måndag/Diana

    SvaraRadera
  2. underbara bilder en måndag morgon =)
    låter som om din helg har varit underbart härlig.

    Kram Thess

    SvaraRadera
  3. Ja tänk om man hade hennes underbara vackra hem, själv bor jag på 88 kvadrat :)
    Ha en härlig måndag!
    kram

    SvaraRadera
  4. Man blir så sugen att få ha ett hem som hon!
    Tur vi får se lite bilder iallafall, så vi kan dregla och drömma lite!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Hon har så attans snyggt! :)
    Låter som ni haft en härlig helg!

    Fina kilklackar du snubblat över! ;)

    Härlig start på veckan
    Kram Tess

    SvaraRadera
  6. Å vilka härliga bilder!
    Hoppas du har en fin måndag!
    Kram.

    SvaraRadera
  7. Så härlig inspiration! Vilket hem!!!
    Kram / Maria

    SvaraRadera
  8. Jag älskar allt på bilderna! Åh, vad jag skulle vilja ha en sådan väska!
    Tack för bilder att drömma sig bort i! Tycker om bilden på hallen och trappan!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  9. så snyggt alltihop, klicka åt mig med:) kram Nilla

    SvaraRadera
  10. Jag dööör - vad mycket fina saker. Kan tänka mig ALLT, tack :)! Är just nu inne i en "kläderperiod" och letar bara härliga sommarkläder inspiration, men de där bilderna gav mig en knuff in i inredningsdrömmarna igen...

    KRAM S.

    SvaraRadera
  11. Man hade LÄTT kunna ruinera sig om man följde alla sina impulser när man kikar på Tine K:s grejer. :)

    Kramar

    SvaraRadera