onsdag 9 maj 2012

TABLETTER




Köksbordet står dukat för kvällens middag. Nya tabletter från Indiska fick följa med hem idag från en liten runda på stan.



Todeloooo!


Kikar bara in en snabbis och visar mina nya tabletter. 
Medan D hämtade tjejerna på förskolan kilade jag hem och satte igång med kvällens middag.
En fin bloggerska tipsade om ett recept på kyckling i pepparsås som lät så vansinnigt gott, dock saknades kycklingen i frysen så istället svängde jag ihop en "laxgryta" med västerbottenost. 100 % improvisation men det doftar underbart iaf ;) Återkommer med resultatet :)






Dagens kök!









Rosorna står fortfarande fint från helgens kalas.






Och så tabletterna, fastnade för dem direkt. Och som en överraskning i kassan var det visst "ta fyra - betala för tre".






Nu önskar jag er en skön onsdagseftermiddag!


KRAM

15 kommentarer:

  1. Vid den fina köksplatsen kan maten bara bli god :)

    SvaraRadera
  2. Perfekt kombo ju! Skitsnygga tabletter och '4 för 3-erbjudande'! Kan inte bli bättre :)

    Kram Jonna

    SvaraRadera
  3. Jättefina tabletter!! Läckert med rosor uppdelade i små vaser. Här kommer lite svar från föregående inlägg, jag hade ju så mycket att skriva, så jag glömde helt bort det; prova Photoscape!!! Hur bra som helst!!!

    SvaraRadera
  4. Så fina tabletter, härliga färger!
    Vilket underbart kök ni har.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Underbara tabletter, så fint du har det.Ha en finfin kväll söta Lena kramar Diana

    SvaraRadera
  6. Ååå..så nydelig du har pyntet bordet :) Lekre roser :) Og skjønner veldig godt at du falt for de brikkene - nydelige! Elsker Indiska - lekre friske farger :)

    Tusen takk for så koselig hilsen hos meg :) Fuglebur er bare helt herlig <3 Godt det er fler av oss som har forelsket seg i dem :)

    Ha en herlig kveld og kos deg etter en nydelig middag :)
    Klem og kos Lisa:)

    SvaraRadera
  7. Så fint kök ni har. Och Indiska...krävs ett besök där för mig snart. Längesen nu och jag brukar alltid komma hem med något jag gillar :)

    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  8. Herlig borddekorasjon. Brikkene er kjempefine! Takk for inspirasjon :)

    SvaraRadera
  9. Åh, så vårligt! Jättefint! Kul med lite fynd!
    Renoverat hus har vi gjort en gång och byggt nytt två... var sak har sin charm ;) Men nu blir det på sin höjd en sommarstuga nån gång i framtiden, att bygga eller renovera ;) Inget mer hus ;) Men så har vi ju gjort "drömhuset" nu, oxå ;)
    Kram, kram!

    SvaraRadera
  10. Jättefina bordstabletter och skoj med middag =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling där du just nu kan vinna två presentkort på 500 kr =)

    SvaraRadera
  11. Indiska är en härlig affär och dina tabletter är våriga och fina.
    Kul med lite nytt med:)
    Kram

    SvaraRadera
  12. Så vårfräscha tabletter! De blir man glad av :) Jättefint kök! Kram Madeleine

    SvaraRadera
  13. Så fint. Looove stolarna. Funderar på precis likadana med träben om det är Eames?

    Kram kram

    SvaraRadera