lördag 12 maj 2012

PRIMA BALLERINA




Jag är vansinnigt förtjust i den här nya lampan från ikea. Ballerina inspirerad med massor av tyll, gillar!



Hallå lördag!


En dag med riktigt klurigt väder, går man ut kommer regn och när man kommer in smyger solen fram. Och så håller det på.
Men vad gör det när livet för övrigt är som en dans på rosor?

Och så var det lampan ovan, visst är den ljuvlig? IKEA PS 2012 heter den och lagerstatusen visar 7 st på närmaste varuhus, hoppas jag hinner förbi imorgon och lyckas norpa åt mig en ;) 

Nu ska jag börja fixa och förbereda kvällens middag innan kvällens gäster dyker upp.
Önskar er en alldeles underbar lördagskväll!


KRAM

7 kommentarer:

  1. Hoppas du hinner få den söta lampan i morgon! Så trevligt med middagsgäster, önskar er en trevlig kväll! Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Å for en nydelig lampe! Den ville datteren min på seks år likt :) Og grattis med kontrakt! Ha en fortsatt herlig helg!! Klemmer

    SvaraRadera
  3. Helskön lampa! Jag tänker så det knakar för att komma på var den skulle kunna passa här :) Tack för fint tips!

    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  4. Vi hade lite regn på morgonen promenaden, sen sol nästan hela dagen.
    Såg att de mörka molnen hoppade sig runt om, men här sken solen. =)
    Hoppas ni hade en trevlig kväll och att du hinner till lampan. ;)

    Ha en super härlig söndag!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Underbar lampa :), undrar om man kan smyga in en sån....Ha en härlig sötnos kramar Diana

    SvaraRadera
  6. Aaahh, vilken söt lampa - håller tummarna för att du hinner få tag på den...

    Ha en härlig söndag!!! (Här skiner solen, jiiipppiiii!)

    KRAMAR

    SvaraRadera
  7. Jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag gillar den där lampan eller inte, men hur som tycker jag det är så himla kul med alla nyheter som kommer från ikea nu. Det trista är att saker tar slut :-S

    SvaraRadera