torsdag 3 maj 2012

POSTAVI - JA TACK!




Ett litet turkost paket kom med posten igår.
Ja vitt, rosa, turkost och guld har fått bli mina färger denna vår.
Älskar när postavier dimper ner i brevlådan - Då väntas alltid något gott :)



Godmorgon!


En mycket busy bloggerska kikar in och önskar er alla fina en riktigt härlig torsdag!

I min lilla väska finns nu detta lilla kortetui fyllt med de diverse viktigt kort. jag tycker det är skönt att slippa dra runt på en alldeles för stor plånbok nu när våren är här. 

Tunna kläder, enkla skor och en nätt liten väska - det är vår för mig det!






Kortetuit är i skinn och kommer från Tricia Guild.












Och armband från Hultquist.






Nu ska jag ta tag i dagen på riktigt, vi ses lite senare!


KRAM

5 kommentarer:

  1. Gillar dina nya detaljer :)
    Ha en fin torsdag. Kram Moa

    SvaraRadera
  2. Dom är så fina de där armbanden! Har kikat på dem förut, med tofsen. Ja postverk är kul! Kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Turkost armband är lika mycket sommar som smultron på tråd. Underbart fina! Allihopa. Du kommer ha sommarens anyggaste armled. Inget snack!

    SvaraRadera
  4. Alltid kul med avier och lite nytt :) kramar i massor fina Lena

    SvaraRadera
  5. Paket med posten är alltid kul!
    Fina armband! Jag har oxå ett par tofsar i svart, som väntar på att bli något smycke ;)
    Så fin du kommer bli i vår/sommar!
    Kram/ Maria

    SvaraRadera