tisdag 29 maj 2012

NYHET PÅ HYLLAN




Jag är otroligt svar för kok - och bakböcker. Den senaste tiden har de flesta handlat om cupcakes, cakepops, macarons, mingelmat och surdegsbröd. Igår hamnade ett nytt tillskott på hyllan, Lomelions Tårtor - En tårtbok med de mest fantastiska tårtrecepten i, lyckas jag med dessa kommer jag bli mycket nöjd ;)



Hej!


Gårdagens eftermiddag tillbringade jag med en fin vän på stan. Vi åt en sen lunch, shoppade och fikade -  det är sådana stunder som gör livet till något extra, att få möjligheten att starta en vecka så är något jag verkligen uppskattar. Jag kan jobba efter barnen somnat till sent på kvällen eller kliva upp kl 05.00 på morgonen om så behövs för att hinna göra dagens jobb och sedan  få tid över till att njuta några timmar med vänner. Ack va viktigt det är!









Nya boken och kolla in lite av dess innehåll...






Vilken tårta va, såååå läcker!









Choklad och lakritstårta!













Back To Work!


KRAM

11 kommentarer:

  1. De är ju så fina att bara ha som prydnad dessa böcker! Håller med om att det är viktigt att träffa vänner och njuta:) kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Är också svag för bakböcker :), den här ser underbar ut.Tid med vänner är viktigt kram Diana

    SvaraRadera
  3. Men vilken härlig bakbok! En sån där regnbågstårta har jag planerat att baka när min lillskrutta fyller 1 år i mitten på juli... De ser sååå härliga ut, men jag gissar att det är lite pill att få till den.

    Vad vore livet utan fina vänner?

    Kram S.

    SvaraRadera
  4. Vänner är livets guldkant! :)
    Tummade lite på den där fina boken i fredags..
    Det är just cakepops det var på tilltuggsbordet du frågade om :)

    Härlig dag på dig!
    Kram Tess

    SvaraRadera
  5. Vilken otroligt läcker bok! Om man nu ska undvika tårtor (vilket jag försöker) kan man ju njuta av bilderna. Rena konstverk :)

    kramar

    SvaraRadera
  6. Jädrans kanoners vilka tårtor!!!

    SvaraRadera
  7. Jag lottar ut en annan väldigt fin bok hos mig! En riktigt feelgood bok!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  8. Ååh, vilken trevlig bok, den hade gärna fått flytta in hos mig också :)

    Trevligt med tid på stan tillsammans med en god vän hoppas dagen fortsatt lika bra!

    Kram Bella

    SvaraRadera
  9. Men så härligt att kunna göra så, fantastiskt! Och oj vilka tårtor, de ser ju ljuvliga ut, men jag skulle alddrig lyckas få de mså fina :). Ha det bra! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  10. Åh, jag är så himla sugen på den där boken! Har sett det tipsas om den båda här och där, så snart måste jag bara slå till och köpa den.

    SvaraRadera
  11. Ännu en sak vi har gemensamt; att vi båda är svaga för kok- och bakböcker! :)
    Härlig tårtbok, och vilka konstverk då!

    Kraaaam ♥

    SvaraRadera