onsdag 16 maj 2012

ME & MYSELF




Kvällens!

Midnight in Paris...

En romantisk komedi som utspelar sig i kärleken och drömmarnas stad, Paris. 
Med skådespelarna - Owen Wilson, Carla Bruni, Michael Sheen, Kathy Bates, Rachel McAdams.


Hej!


Efter ett intensivt jobb dygn tar jag nu helg. Ja och en riktigt lååååång helg ska få lov att bli. Dock börjar vi med sjukstuga som jag hoppas försvinner lika fort som den kom, peppar peppar.

Tre av fyra familjemedlemmar sover redan, så för mig blir det nu en stund med egentid. Har redan krupit upp i soffan med datorn i knät. Persiennerna är neddragna och en massa levande ljus är tända. En skål med godis står på bordet och bredvid ligger fjärrisarna redo för att tryckas på play.






En romantisk komedi är precis vad jag behöver.


Vad gör ni ikväll?


KRAM



10 kommentarer:

  1. Hoppas ni kryar på er!

    Jag har suttit och redigerat lite bilder och tagit mig en smoothie :)
    Härnäst väntar ett bad, med tända ljus!

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Åh, krya på er! Jag äter glass och har precis tittat på favoritprogrammet Bygglov!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Krya på er!
    Här badas/filas det fötter och kollar på skräckfilm ;)
    Ha en fin helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Ibland är det skönt att få vara själv!
    Hoppas ni inte blir sjuka nu till långhelgen.
    Här slappar vi framför tv:n.
    Ha en skön helg!
    Kram Suss

    SvaraRadera
  5. Hoppas resten av familjen piggar på sig och att ni får en mysig helg kram Diana

    SvaraRadera
  6. Krya på er! Vad gillade du filmen!

    SvaraRadera
  7. Hej vännen!
    Hoppas ni snart mår bättre! Hur va filmen?
    Själv har jag firat 17 maj med champagne frukost hemma hos med med fina tjejer och nu ligger jag och slappar på soffan med lite tv-serier innan mamsen och papsen kommer ikväll och stannar över helgen!
    Kramar til er alla

    SvaraRadera
  8. Har varit sugen på den, var den bra. Ikväll är det jag som har egentid med förhoppningsvis sovande barn, smågodis och film..

    Hoppas att familjen kryat på sig. Kram!

    SvaraRadera
  9. Hoppas ni mår bättre idag. Hur var filmen? Rekommenderar du den?

    Kram

    SvaraRadera
  10. Tack för alla fina "krya på sig" kommentarer.
    Filmen är absolut sevärd :)

    Kram

    SvaraRadera