lördag 5 maj 2012

FÖDELSEDAGS DIY




Bordet står dukat inför dagens barnkalas!


Godmorgon vänner!


Jag skulle kikat in igår kväll men kvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. 
En fredagskväll med en mindre glad bloggerska, ni vet hur det är när allt går emot en. Man gör allt man kan för att för att få det att lösa sig men resultatet blir ännu sämre.

MEN idag är det en ny dag och hittills har den varit alldeles fantastisk. Jag startade med en låååång powerwalk, sen åt vi en god och nyttigt frukost och nu pysslas det för fullt.
Idag ska min lilla fyra åring ha barnkalas och jag tror minsan att mamman längtar minst lika mycket som födelsedagsbarnet ;)






Jag har gjort en liten grattisvimpel av papper och sytråd. Busenkelt var det.





Nu hänger den på plats över månbordet.


Vi ses raringar!


KRAM

8 kommentarer:

  1. Så fint! Lycka till idag! Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Underbart sött ♥ önskar er en fin födelsedag ♥


    kram CC

    SvaraRadera
  3. Härligt!
    Så pysslig du är och så fint det blir!
    Visst är det kul med barnkalas!
    Lycka till idag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Tror att någon blivit besatt av vimplar..;)

    SvaraRadera
  5. Gulligt du har gjort :) Hoppas ni får ett mysigt kalas kramar Diana

    SvaraRadera
  6. Fint! Visst är det härligt med barnkalas och att få gå all in med pynt och fix. :-)

    SvaraRadera
  7. Ser så fint ut, hoppas ni fick en riktigt fin dag.

    Kram Fia

    SvaraRadera
  8. Vad fiint det blev! Inspirerad av din klädstångsupphängning har jag nu ääntligen fixat Majas lilla walk-in-closet. Tack för att du fick mig att få ändan ur vagnen :)!

    Kram S.

    SvaraRadera