måndag 14 maj 2012

FEST OCH VARDAG PÅ EN STÅNG



Vad gillar ni min nya vy från sängen i sovrummet?


Bonjuor!


En mix av lite fest och en aning vardag hänger nu på ett nytt litet tillskott i sovrummet. 
Tänk att något så enkelt kan bli så ljuvligt. Klädställningen och galgarna shoppade jag på Ikea för endast 148 kr. D och Evelina monterade ihop den, medan jag tog en powerwalk och passade på att ringa en massa viktiga samtal, rätt man på rätt plats eller hur? ;)






Utanför dörren skymtar ni tjejernas klädstång, är faktiskt rätt avis på deras måste jag motvilligt erkänna. Hade jag haft yta till att göra en själv så hade jag föredragit det.












Mina fantasier om en Prima Ballerina lampa som jag tidigare nämnde bleknade något när jag såg den live. Fortfarande fin men något i kortaste laget tyvärr. Den blev liksom kort och knubbig.


Stort tack till alla er som kikar in här och till alla fina kommentarer som lämnas, jag uppskattar dem verkligen!


Kram

12 kommentarer:

  1. Vad fint att hänga upp sina favoritklänningar så där =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min tävling där du kan vinna två presentkort på 500 kr =)

    SvaraRadera
  2. Oj vad fint det där var! Tjejernas är ju också så fin! Kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Vacker vy! Himla snyggt att använda vackra klänningar till dekoration, är ju synd att gömma undan dem i en garderob.

    Hoppas du har haft en fin start på veckan!

    SvaraRadera
  4. Snyyyggt!!! :)
    Och vilka klänningar! Wow! De vill jag gärna ärva efter dig, vi ser ut att ha samma storlek du och jag ;))

    Kram på dig! ♥

    SvaraRadera
  5. Åh, så snyggt!!!! Och vilka vackra klänningar! Jag har en stor passion för just klänningar! ;)
    Den blåblommiga klänningen du visar i förra inlägget är jättefin! Har samma problem som du med korta klänningar till mina 161 cm ;) Brukar få korta av dem ibland ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Men vad fint! Sådanna där godbitar är ju synd att gömma i en garderob :)!

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Åhh vad fint det blev vännen. Kanske borde göra likadant så at mina andra kläder får plats i mina garderober ;)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Fint det blev :) Och minsann skymtar jag några klänningar som finns i min garderob ;) kram Diana

    SvaraRadera
  9. Hej igen söta Lena,
    Här hittar du kläderna hos Ombonat:http://www.ombonat.com/klader-och-mode/
    Day, Tina Wodsrup mm
    kram kram

    SvaraRadera
  10. Så skjønn den gullkjolen så ut!

    KLEM

    SvaraRadera
  11. Snyggt! så skulle jag också vilja ha med en massa fina klänningar!
    Kram Helena

    SvaraRadera