fredag 4 maj 2012

EN NYPA VARDAGSLYX PÅ JOBBET




Dagens lunch meny på jobbet - tre rätters blev det ja :)


Helloooooow!

Som jag tidigare nämn så slår vi ibland till på fin luncher här på jobbet, fin fredagar helt enkelt.
Idag var det min tur och en trerätters fick det bli ;)
Bruchetta till förätt.
Kolgrillad entrecote och kyckligfilé med potatisgratäng, chilibea och sallad till Varmrätt.
Mariannetryffel till dessert.
Ett glas mousserande till förätten och ett riktigt gott franskt vin till varmrätten, som vår käre fransman bjöd på.
Det är vardagslyx det eller vad säger ni?

Tyvärr gick serveringen snabbt och kameran glömdes helt bort. Det enda jag han med att fota var desserten.






Nu måste jag kila ut på stan, en liten tjej hemma hos oss fyller tre år på söndag och några presenter saknas och måste inhandlas!


Vi ses!

KRAM




11 kommentarer:

  1. Men oj vilket lyxigt jobb du har hihi! Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Wow, snacka om lyx!!! Mmmmm låter heeelt lovely!! Och så jättefina lyktor och fat i förra inlägget - gillar mycket:))

    Kraaaaaaaaaaaaaam och trevlig helg!

    aka

    SvaraRadera
  3. Du fixar så fint som alltid, finns det någon ledig tjänst hos er? ;)

    Kram Ida

    SvaraRadera
  4. Recept på efterrätten tack! Kram marie

    SvaraRadera
  5. Så himla trevligt. Skulle önska vi hade något sådant på mitt jobb också.

    Ha en riktigt fin helg!

    SvaraRadera
  6. Inte illa alls. Så skulle jag också vilja ha mina fredagsluncher :)

    Ha en härlig helg!
    /Anna

    SvaraRadera
  7. Men vad roligt det lät att lyxa det till det så ibland och gott lät också! Hoppas ni har en bra kväll och att ni får en toppenhelg! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  8. Oj vad jobbar du med?? Behöver ni någon sjuksköterska kanske??
    Kram Helena

    SvaraRadera
  9. Vardagslyx på mycket hög nivå!!!! Gillas!
    Undrar om jag ska föreslå trerätters till köket som lagar maten till vår förskola, kanske? ;)
    Ha en finfin lördag fina du!
    Kram/ Maria

    SvaraRadera
  10. Vilken vardagslyx och kul idé! Mer sådant! =)Mousserande får man aldrig för mkt av.
    Hoppas du hittar lite söta presenter till lillan.
    Ha en happy day!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Åå va gott.. Du måste lägga ut receptet på tryffeln! Puss på er! Cissi

    SvaraRadera