måndag 21 maj 2012

EN GUNGA




Det senaste tillskottet i tjejernas Bed & Walk In Closet är en gunga från Granit. Perfekt till sena eftermiddagar när solen fortfarande gassar över altanen och tjejerna föredrar att vara inne en stund efter en heldag utomhus.



Hej!


Idag gör jag ett tappert försök att jobba hemifrån och jag är tveksam till hur det kommer gå. Jag har redan lyckats tvätta ett par maskiner, städat vardagsrummet och förberett ett macaronsbak. 
Nu sneglar jag ut över balkongen och idéerna där är många.

Jag har gjort mig en liten arbetshöra framför fönstret med utsikt ut över vattnet och trädtopparna, bortsett från att jag sitter på vår lilla Ö och inte i NYC så drömmer jag mig bort en stund. 
Vid mitt lilla fönster med datorn sitter jag och känner mig som Carrie Bradshaw i Sex and The City, så lite shopping efter dagens jobb skulle ju inte sitta fel ;)






129 riksdaler på Granit - som hittat!









Nu ska jag ta tag i jobbet på riktigt!



KRAM

11 kommentarer:

  1. Och jag som sitter och drömmer om att titta ut över vattnet! Kul gunga!
    Förstår att det inte är lätt att jobba hemifrån, när det finns så mycket man kan göra hemma!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. En stor önskan hos mig att få jobba hemifrån. Kunna vara hemma mer med hundarna och finnas här när killarna kommer hem från skolan (även att de är stora...)men jag förstår att det är lätt hänt att det blir annat....
    Häftig gunga tjejerna har fått :)
    Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Åh vad jag gillar er övervåning! Berätta mer om ert kontrakt ni skrev för någon vecka sedan?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag lovar att snart återkomma med mer om det ;)

      Kram

      Radera
  4. Vilken härlig gunga och vilket underbart rum, kram

    SvaraRadera
  5. Det gäller att ha bra självdisciplin när man jobbar hemifrån, för det är ju så lätt hänt att man hittar på annat att göra... ;)

    Coolt rum tjejerna har! Härliga färger och skitläckert!

    Kraaam Jonna

    SvaraRadera
  6. Vilket härligt rum!! Och gungan blev ju pricken över i:et. Ja, haha, det är lätt hänt att man ser allt som behöver göras... eller sådant man skulle vilja göra :-) Kram Annelie

    SvaraRadera
  7. Vilket fint rum, gungan var pricken över i:et :-) Kram Knorkan

    SvaraRadera
  8. Hei vennen :)

    For et fint barnerom - herlige friske farger :) Og ei herlig huske! :) Den hadde nok jentene her likt også :)

    Så herlig å kunne jobbe hjemmefra, veldig Carrie ja ;)

    Tusen takk for så koselig hilsen hos meg :)
    Kos deg og ha en herlig soldag :)

    Klem Lisa:)

    SvaraRadera
  9. Så kul med en gunga där, måste vara drömmen för barnen och vilket bra pris! Kramkram Nilla

    SvaraRadera
  10. Nu kommer oroliga tanten! Hoppas de inte älskar sin gunga så mycket att de tar jättefarten...fönstret ligger farligt nära...KRAM

    SvaraRadera