måndag 14 maj 2012

DRESS & AWARD




Har faktiskt aldrig ägt en blåblommig klänning i hela mitt liv, men den här fastnade jag för direkt!
Eftersom jag inte är så läng har "kortare" klänningar alltid en förmåga att bli "knälånga" på mig. Men inte denna. Det bästa är dess två underkjolar med massa tyll som ger volym.






Godmorgon Måndag!

Och jag är piggare än aldrig förr. Hur mår ni?

För några dagar sedan fick jag äran att få ännu en Award :) Fina Anneli med bloggen Svart, Vitt & Rött gav mig en Libster Blog Award. TACK söta du!






Liebster Blog Award är skapad för att lyfta fram bloggar med 200 stycken eller färre prenumeranter. Reglerna som gäller är följande;

In order to accept the award, the recipient will:

1. Thank the person who gave you the award.
2. Link back to that person’s blog.
3. Copy and paste the award to your blog.
4. Present the award to 3-5 blogs of 200 followers or less that you feel deserve this recognition.
5. Let those blogs know by leaving them a comment.


Nu vill jag uppmärksamma ett par norska bloggar som jag dagligen följer, kika in och njut!



En fin och kreativ bloggerska bjuder på många mjuka minuter fulla av fin inspiration och många bra tips.


En alldeles ljuvlig blogg full med härlig inspiration och vackra bilder. Och bloggerskan är inte att förglömma, alltid lika glad och gullig.



Fröken fabelaktig bjuder på en fantastisk värld som är full med fin inspiration och flera härliga skratt.



Jag har en kort vecka framför mig och galet mycket på jobbet så här ska det nu sättas fart!


KRAM




10 kommentarer:

  1. Oi, nå ble jeg virkelig overrasket og ydmykt glad!! Tusen, tusen takk for din award, you make my day! :) Skal lage et innlegg om awarden senere i uken, nå blir det litt mer om den norske nasjonaldagen + BIG giveaway på min blogg først :) Jeg leser forresten også en del svenske blogger, dere i vårt naboland er flinke :) Håper at du føler deg bedre og får en super mandag! ♥ Klemmer

    SvaraRadera
  2. Ljuvlig klänning! Så fräscht med blå/vitt :9 Har också samma problem med längden.. ;)

    Grattis till Awarden, kul :)

    Härlig start på veckan!
    Kram Tess

    SvaraRadera
  3. Åå...tusen tusen takk, Lena!! :) Så koselig! Nå ble jeg kjempeglad! :) Jeg skal lage et innlegg iløpet av uka :) Tusen takk :) Og gratulerer til deg med awarden - en herlig blogg du har, den er deg vel-fortjent :)

    Ha en fin dag og kos deg :)

    Klem og kos Lisa :)

    SvaraRadera
  4. Grattis till Awarden! =)
    Härlig klänning, tror inte att jag ägt ngn blå blommig heller.

    Ha en underbar måndag!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tack för de fina orden!! Vad kul att uppmärksamma norska bloggar. Klänningen är superfin och blir med all säkerhet kanon i sommar! Jag har också samma problem med att de blir för långa... Kram från en till kortis :-)

    SvaraRadera
  6. Jättesöt klänning! Jag är inne på vidd i kjolen just nu, så himla fint!

    SvaraRadera
  7. Underbarklänning!
    Stort grattis till awarden!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Den var ju bara vacker!! men eftersom den är sååååå kort hade den på mig som är lång blivit en tröja *haha*

    Tusen tusen tack för titten

    KRAM

    SvaraRadera
  9. Love the dress!! Lite SJP över den, inte sant!?

    SvaraRadera