söndag 13 maj 2012

DET ÄR MED STOR ANSTRÄNGNING...




...Jag skriver detta inlägg.

När musten går ur mig, kroppen känns tung och ögonlocken vill stanna kvar nere vid varje blinkning....

Det är då jag för en gångs skull stannar upp och pustar ut, pausar allt som pågår just nu och lägger det på morgondagen.

Bara att borsta tänderna känns som ett marathon lopp och ta sig upp för trappan finns inte ord för. Klä av mig? Nope det får jag nog överlåta till David. 
Och jag lovar - jag kommer somna på två röda.


Förlåt vänner men awarden som jag lovat lägger jag på morgondagen...


GODNATT!


6 kommentarer:

  1. Ta hand om dig vännen! Kram Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

      Radera
  2. hahah skön bild ♥

    Toppen finns kvar att klicka hem på Tofsar&Ting. Den är stoooooor i storleken så gå ner en storlek. Och den är verkligen super fin, man blir så glad varje gång man tar på sig den eftersom den har så glada fina färger ♥

    Önskar dig en god sömn då:)!

    kram ♥CC♥

    SvaraRadera
  3. Oj det låter som du har alldeles för mycket att göra, var rädd om dig!
    Kram Suss

    SvaraRadera
  4. Hoppas du fick sussa sött vännen :) kramar Diana

    SvaraRadera
  5. Bra att du känner när det tar stop, så du tar det lugnt!
    Hoppas du snart känner dig bättre och sova är en bra medicin!
    Styrkekramar från mig!
    Helena

    SvaraRadera