torsdag 24 maj 2012

DAGENS FRULLE




Frukost en torsdag när förskolan är stängd och mina två små fina är hemma!



Godmorgon!


Ännu en morgon med ljuvligt väder, klarblå himmel, stor sol och alldeles vindstilla. 
Eftersom förskolan är stängd tog vi sovmorgon, när tjejerna vaknade kom de glatt in till min säng, 100 % fulla med bus och skratt!

Och så slog vi till på vår favoritfrukost!






Nybakade scones med hallonmarmelad och var sin smoothie gjord på vaniljyoughurt, jordgubbar och mango.












Nu leker tjejerna på övervåningen och jag ska ta tag i dagen. Har en del jobb mail att svara på och efter det ska vi möta upp härliga vänner på ön som också är hemma idag.


Hur har er morgon varit?


Vi ses!

KRAM

7 kommentarer:

  1. Åh vad jag önskar att min frukost såg ut så idag! Men sjuka barn mitt i sommarvärmen krävde sin uppmärksamhet:) hoppas du njuter av dagen med barnen! Kram

    SvaraRadera
  2. Härlig frukost! Sitter med en frukost på uteservering nu:) frukoststunderna är viktiga! Kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Hungrig jag blev, haft en härlig morgon med PW och sen godlingkaffe på jobbet :) kram Diana

    SvaraRadera
  4. Åh, vilken härlig frukost!
    Jag hade en annan typ av frukost: tårtfukost. Själv hade jag valt scones, men det är tradition i min mans släkt att äta tårta på morgonen när man fyller år och den traditionen vill man ju inte bryta!
    Ha en underbar dag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig frukost! Längtar tills jag kan göra egna smoothies i min vinst :)
    kram

    SvaraRadera
  6. Wow vilken frukost, smarrigt! Hoppas er dag blev toppen :). Kram Jennifer

    SvaraRadera
  7. Åh, vad gott det såg ut :)! Mysigt att få ha lugna, sköna lediga mornar... Imorgon är det vår tur :!)

    Kram Sandra

    SvaraRadera