fredag 20 april 2012

YES IT´S FRIDAY!




När de allra vackraste pionerna finns att köpa på hötorget känner jag att vår och sommar är nära.



Godmorgon Fredag!


Vad hände med veckan? Galet va fort den gick, men jag ska minsann inte "klaga" ;) Det är ju fredag och så välkomnat!
Vi har en lugn helg framför oss, helt utan några planer eller måsten. Vi tar helgen som den kommer och gör det som faller oss in! Det är rätt skönt ibland att inte alltid behöva ha en fullspäckad agenda, det räcker vardagsstressen tycker jag. Eller vad tycker ni?






Och så dessa pioner i vackraste färgen - bästa starten på helgen om ni frågar mig!


Ett litet tips till alla barn som tycker om sushi eller thaimat och till er föräldrar som vill ha det lugn fredagsmiddag :)
Kolla in nya chopsticks från Rice, finns att köpa hos NK.






Ätpinnar för barn ;)








Det blev en stor hit hos mina tjejer och det var med full koncentration de små söta åt kvällens middag utan minsta motgång. Och grönsakerna som inte alltid är så populära var de som först försvann från tallriken - De var ju såklart enklast att "plocka" :)






Hur ser er helg ut? Har ni några spännande planer?


Önskar er en riktigt härlig fredag!


KRAM

14 kommentarer:

  1. Pioner är ju så vackra! Likaså dina döttrar, vad fina bilder! Pinnarna verkar ju toppen. Tack för tipset. Vad jag tänker göra i helgen... hade fyrtio fullgångna veckor igår så förmodligen blir det BB :)

    Trevlig fredag och helg! KRam Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du! Nu håller jag tummarna för att du får ta en tur till BB :)

      Kram

      Radera
  2. Sötnosar! De där pinnarna ska jag kila förbi och köpa under lunchen :)
    Kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Hej!!
    Gud hvor glad jeg ble av kommentaren din inne hos meg!
    Kjempe koselig!!

    - t a k k -

    Ha en SUPER helg!!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Jasså ja, så nu kan jag och tjejerna handla sushi när de är hemma hos mig nästa gång ;)
    För mig är det bröllop som gäller i helgen...som du vet så är det ju inte jag som gifter mig, men min kompis, men jag längtar nästan mer än vad hon gör:)
    Ha en toppen helg och hälsa familjen och ge tjejerna massa pussar från mig

    SvaraRadera
  5. Fina bilder på blommor och vackra barn! Och härlig blogg! Skulle bara hojta till om att rosettskorna finns på HM http://www.hm.com/se/product/97152?article=97152-A . Fyndpris :)

    Ha en härlig helg och tack för du alltid tar dig tid att lämna fina hälsningar!
    Sofia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du!
      Måste genast klicka hem ett par till mina små tjejer :)

      Fin fredag önskar jag dig och tack för svaret!

      Kram

      Radera
  6. Åhhh Pion är min favorit blomma ♥ Vilka fina bilder du bjuder på idag!
    Gillar den turkosa ätpinnarna- riktigt coola!

    önskar dig också en fin fredag!
    kram CC

    SvaraRadera
  7. Vilken mysig blogg du har!

    Trevlig helg. :-)

    SvaraRadera
  8. Hej! Och tack för kommentar hos mig! Vi verkar bo på samma ö ju :)
    Vi har en rätt späckad helg framför oss, ska bl a vara med då dottern ska ha fotbollsläger och matcher på IP, härligt i detta väder va?!
    Hoppas ni kan mysa inne istället!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är världen är liten! Åh fotbollsläger, då önskar jag fint väder mer än vanligt, för barnens skull!
      Kram

      Radera
  9. Jo jag håller med att helgerna som inte är inplanterade med en massa är så sköna , pioner är en av mina favoritblommor! Kram Nilla

    SvaraRadera
  10. Finfina ätpinnar till supersöta tjejer!
    Ha en fin kväll!
    Kram Jenny

    SvaraRadera