måndag 2 april 2012

VITAMINBOOST!




I morse kompletterade jag frukosten med en riktig vitaminboost gjord på färska jordgubbar, vaniljyoghurt, färsk pressad apelsinjuice, fryst ananas, banan och ingefära. En riktigt bra start på dagar som denna!



Heellloooooo Måndag!


Här är formen verkligen inte på topp, stressigare än någonsin, orolig mage och trött efter en dålig natt. Vaknade vid tre snåret av att jag knappt fick luft, luftrören kändes som smala sugrör och ett pip var det enda jag fick fram. Som tur var D där och kunde lugna mig då stressen och oron bara gjorde det värre. Usch något jag aldrig upplevt tidigare och hoppas jag inte behöver göra igen!


MEN bara ett par dagar till sedan är det semester och ljuvliga västkusten väntar!






Vinglaset som smoothien serverats i är från ikea och tillhör serien POKAL, samma som det klassiska latteglaset kommer ifrån, som dyker upp i de flesta hem.






Assietten är också ett ikea fynd, som ni vet är jag ju helt torsk på assietter just nu så dessa kunde jag ju inte motstå.






Back to work!


Önskar er en fortsatt fin måndag!


KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar