måndag 9 april 2012

VIKTIGA STUNDER




Min älskade busungen springer runt och ropar - "Åh min lilla söta mamma"! 
Mitt hjärta slår en volt, tänk att denna lilla människa kan göra mig så lycklig!


Hej!


Jag njuter av de sista timmarna på västkusten, snart åker vi tillbaks till storstaden och vardagen igen.
Idag tillbringar jag tiden med Evelina, bara vi två, egentid och massa mys. Jag ser hur viktigt det är för mina tjejer att de ibland får min uppmärksamhet till 100% var för sig!






Evelina busar i gästrummet med sina 200 små färgglada bollar






Och så lite "läppmoj" framför spegeln. Tänk att ett litet lypsyl med jordgubbsdoft har blivit en av de mest uppskattade presenterna Evelina någonsin fått. 












Nu ska vi fika chokladmums och jag ska ta mig en stor kopp te med ingefära och citron. Har lyckats dra på mig en rejäl förskylning, usch inte jag vad jag önskade mig just nu.

Vi ses fina bloggläsare.


Kram

5 kommentarer:

  1. Visst blev dom?!! Länka gärna till mig i så fall!

    Vill baka nu igen jag med!

    SvaraRadera
  2. Mysigt =)
    Visst är det härligt och viktigt att umgås ibland med bara ett barn. Man riktigt ser hur de suger i sig all uppmärksamhet och hur glada de blir.
    Kram Jannike

    SvaraRadera
  3. Egentid med barnen är viktigt och en njutning :) Vi delar ofta upp dom...Underbara bilder kram Diana

    SvaraRadera
  4. Men åhh vad underbar lilla E är. Och titta vad glad och full av energi hon är. Inte det att energin saknas annars, den finns alltid där :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Absolut och man ser hur de blomstrar mer och mer för varje gång de får sina egna små stunder, underbart!

    Kram

    SvaraRadera