söndag 29 april 2012

SÖNDAGSBESTYR!





Nu står symaskinen på plats, tyger och ett rosa sidenband ligger redo. Endast ett strykjärn fattas för dagens lilla projekt. 
Jag ska sy en födelsedagsvimpel till min lilla tjej som fyller fyra år imorgon!



Godmorgon!


Om det var sol och blå himmel igår så är det SOOOL och BLÅÅÅ himmel idag, gaaah det ser så ljuvligt ut och jag vill inget hellre än att kila ut på en låååång rask promenad. Har helt tappat räkningen på hur många veckor sedan det var jag gjorde något aktivt. Tror det minst är fem veckor och suget är större än någonsin. Mycoplastma viruset har gett mig en efterhängsen hosta och även om jag för övrigt känner mig pigg så vill den inte ge sig. 






Vårt lilla projekt i andra änden av huset pågår för fullt och jäklarns va fint det blir :)


Nu ska jag jaga rätt på en strykjärn och sätta lite fart. 
En tårta och ett gäng småkakor ska också hinnas med under dagen.


Önskar er en fin söndag!


KRAM





13 kommentarer:

  1. Ser finfint ut! Får vi se slutresultatet?
    Ha en underbar dag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Självklart får ni se resultatet men tyvärr är jag på tok för trött för att visa er. Imorgon bitti kommer en uppdatering ;)
      Kram

      Radera
  2. Gud vad fin! Må tro hon blir glad! Grattis i förskott till din lilla dotter. Kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Gud vad fin! Må tro hon blir glad! Grattis i förskott till din lilla dotter. Kram Nilla

    SvaraRadera
  4. Den vimpelrekken så helt herlig ut, så flink du er!

    Finfin søndag til deg!
    klem

    SvaraRadera
  5. Så fint det kommer bli! Hade oxå tänkt mig en vimpel till tjejernas student, men inser nu att det hinns nog inte med? ;)
    Vilken underbar kväll ni såg ut att ha haft igår!
    Det är sant, man måste unna sig att bara njuta!
    Bubbel är så mysigt att småprata till ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Goood søndagsettermiddag lille venn!
    ...dine kommentarer gjør meg så glaaad!!
    TUSEN TAKK :)

    ..Gleder meg til å se sluttresultatet av ditt prosjekt!!
    *moro*

    KRAM

    SvaraRadera
  7. Wow, blir nyfiken på att se det färdiga resultatet :-)

    Hoppas att du kommit ut på en skön promenad i solgasset, underbart att våren (äntligen) är här!!!

    KRAM

    SvaraRadera
  8. Åhhh herre, är du så duktig?! Den ser verkligen ljuvligt snygg ut ♥

    Önskar dig en fin söndag vännen!

    kram CC

    SvaraRadera
  9. Åh vad kul att ha hittat hit! Grattis i förskott till lilltjejen! Hoppas att ni får en trevlig helg.

    Kram från oss

    SvaraRadera
  10. Men så fint. Vill se det färdiga resultatet med dukning och allt sen :)

    SvaraRadera
  11. Vilka fina vimplar! Vad du är duktig!
    Ser fram emot att se bilder från andra ändan!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  12. Super söta vimplar! Jag kan aldrig få nog av dessa vimplar. ;) Ska göra ngr nya till Noas ett år kalas.

    Kram

    SvaraRadera