söndag 1 april 2012

SNYGGASTE GALGARNA!








Åh vad jag älskar dessa ljuvliga galgar! Hur härliga? En inspiration jag så gärna vill ge mig på! Men för mig får tonerna helst gå i vitt och pastell. Nu ska det minsann samlas på gamla stolar ;)



Godkväll!

Här sitter jag i total tystnad med en kopp te, datorn och de allra ljuvligaste små choklad & hallon biscuits jag någonsin smakat. Om jag inte hejdar mig kommer jag sluka hela paketet under mitt lilla blogginlägg :) 






Märket är Elegant & English och finns att köpa på ett utav våra fik här på ön.

Här hos oss har det vårstädats idag, de mesta av vinterkläderna har tvättats och åkt ner i förrådet, barnens leksaker har sorterats och köksskåpen har fått sig en ordentlig storstädning. Nu njuter jag lite mer än vanligt!


Kakorna är slut och det är jag med ;) så nu blir det en film att slumra till i soffan.



KRAM




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar