tisdag 3 april 2012

SMÅ LYCKLIGA!




Med mina finaste på väg till dagis. Förväntansfulla och redo för dagens påskfest!


Godmorgon!


Åh vad jag minns känslan av längtan efter påsken när jag var liten. Att få klä ut sig och springa runt bland grannarna och knacka dörr i hopp om att få något gott att fylla korgen med, jag minns att vi hade våra guldställen där man alltid fick lite extra :) 
Nu är det mina tjejers tur att få längta och på lördag kommer de kila runt och knacka dörr bland husen hos mormor och morfar, där jag själv flera gånger knackat på.

Åh vad jag njuter av att se deras lycka!



Nu måste jag kila men önskar er först en riktigt fin tisdag!


KRAM

4 kommentarer:

  1. Vilka söta kärringar ;)
    Oj, vad många roliga minnen man har av sina knacka på rundor :)

    Kram Tess

    SvaraRadera
  2. Åhhh vilka små söta tjejer...eler inte så små längre, men fantastiskt söta och underbara :)
    Hoppas ni får en underbar påsk och att jag också kommer mig hem och får hälsat på min familj!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack söta ni :)

    Ha en fin dag!

    Kram

    SvaraRadera