torsdag 19 april 2012

ETT PAR SOLBRÄNDA BEN TACK!




På min vägg i sovrummet hänger denna ljuvliga outfit och gissa hur sugen jag är på sommarvärme nu?

Allt kommer från H&M!


Hej!


En mycket busy bloggerska kikar in en snabbis och visar några nya härligheter från vårt fina H&M. Galet va mycket snyggt de har fått in i butik nu, inte bara till mig utan även till mina små tjejer!


I väntan på värme och solbrända ben får detta bli min vy när jag vaknar på morgonen.











Efter ett fint tips från Anna med bloggen rackarungar kunde jag inte motstå detta fina halsband från H&M. Och självklart fick en hel andra saker också följa med hem.









Tunikan jag har på mig under halsbandet kommer från Mellow Rose!



Vi ses!

KRAM

8 kommentarer:

  1. Ja, det finns mycket fint ute i butikerna nu. Och för en som mer än gärna har rosa på sig passar ju detta utmärkt. :-)

    Ha en fortsatt fin torsdag!

    SvaraRadera
  2. Ja vem vill inte ha solbrända ben och sommarkläder? Bara älskar din blogg Lena, blir lika glad varje gång jag kikar :)

    Kram
    Moa

    SvaraRadera
  3. Härlig outfit!! Men som sagt, den där vågar man inte hoppa i med de här vit (snudd på genomskinliga) benen. :-)

    SvaraRadera
  4. Å vilken snygg outfit! Nu är det bara solen som saknas. Och snön lär komma på fredag-lördag, suck. Vad ÄR detta, nu vill vi ju ha 20 grader.
    Du det där halsbandet måste jag rusa efter jag med. Så fint!

    SvaraRadera
  5. Läcker! nu blev jag riktigt shoppingsugen, behöver fylla upp min vår/sommar garderob.
    Kram

    SvaraRadera
  6. ÅDet kommer bli så snyggt!
    Vad fint bordet blev!
    Kram / Maria

    SvaraRadera
  7. Tack för titten hos mig. Vem längtar inte efter sol och värmen. DEt var snygga saker som du hittat på H&M

    SvaraRadera
  8. Superfint och härlig inspiration att drömma sig bort till, längtar också efter bruna ben och vara utan strumpor...kramar i massor Diana

    SvaraRadera