onsdag 18 april 2012

NYMÅLAT!




Ett nymålat månbord står äntligen på sin plats!


Godkväll Finaste!


Gaaaah vad jag längtar efter att röra på mig, har inte gjort något aktivt på snart tre veckor och känns som att jag långsamt bryts ner. Träning är en oerhört viktig del i mitt liv, det spelar ingen roll om det är en rask promenad, en lång jogging runda eller en timme på gymmet. Bara att få röra på kroppen gör mig pigg och onödigt sötsug försvinner. Det håller mig frisk och stark!






MEN jag har ju mer tid över till alla mina små projekt och det gillar jag :) 
Ett utav de mahogny betsade månborden som jag budade hem innan påsk har fått sig några lager vit färg en plats i köket!















Jag är riktigt nöjd med mitt lilla fynd :)


Stor Kram

Lena

11 kommentarer:

  1. Jises vad snyggt! Vill också ha ett månbord :)

    SvaraRadera
  2. Så fint! Vasen skall jag kika närmre på på Ikea! Längtar också efter träning. Envisa virus! Hoppas du piggar på dig!
    Kram Caroline

    SvaraRadera
  3. Riktigt fint resultat! Tänk vad man kan förändra med lite färg.

    Tänk vad träning ger, jag var helt slut och tänkte nästan ställa in igår, men ändrade mig. Kom ut från Sats som en ny människa! Hoppas att du kan komma igång snart!

    SvaraRadera
  4. Heisann!
    En herlig blogg du har :)
    Bordet ble kjempefint!
    Utrolig hvor mye litt maling kan gjøre ;)
    Ha en fin uke videre!
    Klem

    SvaraRadera
  5. Hei hei Lena :)

    For et lekkert bord :)
    Tusen takk for så koselig hilsen inne hos meg :)
    Jeg er ikke på bloglovin, men kanskje jeg burde komme meg dit og;) Har aldri vært der å tittet så er kanskje på tide :)
    Ha en fin kveld og god natt :)
    Klem Lisa:)

    SvaraRadera
  6. Det blev ju jättefint!
    Jag har ju ett som är svart och eftersom jag har så mycket svart och vitt hos oss så får det vara svart ett tag till, men vitt är ju väldigt fint!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  7. Gillar allt! Precis allt! Särskilt brickan som är en supertjusig klassiker :)

    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  8. Fint det blev, är också sugen på ett månbord :) kram Diana

    SvaraRadera
  9. Å så snyggt. Gillar brickan med elefanterna på.
    Träna ja - mår inte heller bra om jag inte rör på mig och äter rätt.
    Kram.

    SvaraRadera
  10. Oj va fint det blev vännen! Superläckert!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Jag förstår att du är nöjd! Väldigt fint har du gjort! Träna ja det är det dåligt med här också, bloggen tar min extatisk tyvärr men den är svår att låta bli! Kram

    SvaraRadera