onsdag 11 april 2012

KURERAR DAG!




Min vy från sängen just nu!


Tjingeliiing!



Halvsitter i sängen med en allt för sen frukost, ja min förkylning är inte det minsta bättre och febern pendlar upp och ner. MÅNGA timmar i sängen med mycket sömn, några tidningar och en å annan film har dagen att bjuda på!






Hemmagjord musli med mild yoghurt jordgubb från Arla, har ni smakat den förresten? Jag gillar inte söta fruktyoghurtar så denna passar mig perfekt - en mild krämig yoghurt med aningen smak av färska jordgubbar. Mums!

Och så en kopp ingefärste med citron är ett måste dagar som denna.





Och i bakgrunden skymtar ni min glitter och glamour klänning som väntar på rätt tillfälle!


Har varit rätt aktiv på stadsauktionen den senaste tiden och lyckats vinna ett par budgivningar, det allra bästa är dessa två rokokostolar i absolut toppskick!
Nu ska tyg inhandlas och sedan ska jag ge mig på en liten makeover.






Även ett par månbord har jag lyckats buda till mig, de sålde dock bara båda tillsammans så nu blir det jag som säljer ett vidare, fyra halvor är mer än vad jag behöver.



Njut av dagen!


KRAM


12 kommentarer:

  1. Hej, hittade just hit. Himla fin blogg du har, älskar din header. Tittat lätt in igen :D Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkommen hit, kul att du gillar min blogg. Vi ses! Kram

      Radera
  2. Snygga stolar! Krya på dig fina du.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Krya på dig! Vacker vy dock! Snygg klänning! Och månbord, så vackert!
    Kram på dig!
    Jenny

    SvaraRadera
  4. Så fin blogg, jag hittade här då! Det är alltid kul att hitta nya bloggar. Din gillar jag verkligen! Återkommer, helt klart!
    Krya på dej, med hjälp av vila och fina tidningar ;)
    / Maria

    P:S Superfina stolar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt att du hittat hit Maria. Välkommen! Och tack för fiiina ord. Kram

      Radera
  5. Vad härligt att buda hem några månbord!!!
    Roligt att du gillade hörnskåpet, har faktiskt ett skafferi också ;) ;).
    Må så gott och krya på dig
    AC

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Mina drömmars hus. Wow ett skafferi också, säg inte att det är ett sådant ljuvligt som man kan kliva in i? Ditt hörnskåp kändes som ett stooort skafferi i jämförelse med förvaringen hemma i mitt kök ;)

      Radera
  6. Krya på dig, trist att vara sjuk, men det ser faktiskt rätt så härligt ut...(även om det ju inte är härligt att vara sjuk..)
    Kram Jannike

    SvaraRadera
  7. Krya på dig! Har också blivit genomförkyld, blä så tråkigt det är. Men du ser ut att ha det riktigt bra där i sängen:) Gillar verkligen brickan, är det ikeas? kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och desamma till dig :)
      Brickan kommer från Svenskt Tenn och har Estrid Ericsons mönster Elefant.

      Kram

      Radera
  8. Underbart att läsa din blogg som alltid Lena, men jag måste tyvärr göra dig besviken och säga att det är 8% socker i den där goda yoghurten..;)
    Kram Marie

    SvaraRadera