torsdag 26 april 2012

ÖGONGODIS!




Jag blir som förälskad när jag kliver rakt in i en samling bilder som dessa. Hur fint är det egentligen tillåtet att bo? ;) 



Godmorgon!


Det där med fint väder är visst något jag ska helt sluta prata om här på bloggen, så fort jag visar min entusiasm till sol och vårvärme så vänder det, och den försvinner lika fort som den kom. 

Jag är just nu på språng som de flesta vardagsmornar, med en rumphalva på stolen och den andra på väg ut genom dörren ;) måste jag först bara visa er några bilder från ett hem jag helt kärat ner mig i.






Åh pinnstolarna, snarlika llmari Tapiovaaras Mademoiselle från 50 - talet!












Ett hem helt i min smak och jag blir alltid lika sugen på nya projekt att förvandla. 
Hur ofta vill ni göra om hemma? Och vad känner ni när ni hittar bilder på hem som verkligen tilltalat er?


Njut av dagen - imorgon är det redan fredag och helgen är nära.


KRAM

6 kommentarer:

  1. Hahaha, skön du är!
    Underbara bilder! Jag brottas ständigt med viljan om att göra om hemma.
    Hoppas du får en skön torsdag!
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Stolarna är underbara :), jag vill göra om jämt...Är hemma med sjukt barn idag..måste nog ta en tur till Ombonat..kram Diana

    SvaraRadera
    Svar
    1. Brukar alltid kika in där när jag har vägarna förbi. Återkom med uppdatering om eventuella köp ;)
      Kram

      Radera
  3. Mycket snyggt, måste jag säga! Sådana där pinnstolar har jag varit spekulant på flera gånger på auktion med de har blivit för dyra helt enkelt ... Det kommer nog fler :)

    Superkul att du hittade till min blogg och gillade den.

    Jag önskar dig en härlig dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. ELSKER det første bilde, og især sånne får en jo ihvertfall til å ville gjøre om der hjemme!
    Lagde en liten link til fine deg i min takk kolonne i dag ;) og takk igjen for den finfine awarden! Stor klem til deg

    SvaraRadera
  5. Åh vilka fina bilder, den första är helt underbar! Önskar att man bodde så fint.

    SvaraRadera