torsdag 12 april 2012

GLÄDJEROP OCH LITE MORGON INSPIRATION!




Godmorgon bästa torsdag!


För visst är det en alldeles ljuvlig morgon trots det gråa och trista vädret?

Vaknade upp denna morgon på ett sådär alldeles extra bra humör. Ni vet när man inte kan sluta le, hjärtat känns lite större än vanligt och kroppen riktigt spritter av glädje. Varför just idag har jag ingen aning om, men jag njuter!

I senaste numret av Hus & hem stötte jag på denna drömkåk, ja och om ni frågan mig så flyttar jag gärna in på stört :) 

En Göteborgsvilla byggt under tidigt 1900-tal och som under de senaste fyra åren totalrenoverats och nu, ja vad säger man.












Smakfullt!


























Vad tycker ni?


Nu ska jag krypa tillbaks ner i sängen och hoppas på att ännu en kurerar dag ska göra mig frisk!


Önskar er en alldeles ljuvlig torsdag!

KRAM






8 kommentarer:

  1. Åhh vilken ljuvlig villa. Där vill jag bo när jag blir stor (med man och barn betyder det då) :)
    Krya på dig vännen
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fiint, Älskar burspråk! så du är också sjuk.. så himla trist!
    Men till helgen är vi nog båda back on tracks igen får man hoppas :)

    Kram Tess

    SvaraRadera
  3. Herlig torsdags inspirasjon, love it.. God bedring søte deg, håper en dag under dynen hjelper... xox B

    SvaraRadera
  4. Vilket otroligt genomtänkt och vackert renoverat hus:) Jag skulle också kunna flytta in på stört!

    SvaraRadera
  5. Herlig inspirasjon!
    Kjekt du vil være med på gavedrysset mitt:) Og takk for hyggelig kommentar. Flott blogg du også har!
    Håper du får en fin dag
    Klem Tonje

    SvaraRadera
  6. Underbart bilder på ett riktigt fint hem!
    Krya på dig...

    //Lisa

    SvaraRadera
  7. Ja, det köket skulle inte vara fel att ha!

    SvaraRadera