tisdag 10 april 2012

TILL MINA SMÅ FLICKOR!




En ny liten vimpel har fått ta plats mellan två takbjälkar på övervåningen.


Godkväll!


Som jag skrev under förra veckan pågår ett liten förändring just nu. Det tar sin lilla tid men snart ska jag visa er.

I favoritbutiken R.O.O.M i Pubhuset vid Hötorget, hittade jag denna ursöta vimpel från RICE som jag bara inte kunde motstå.






Ni kanske anar vad det är som pågår :)












Dessa flickiga små detaljer fastnade jag för direkt.









Ljuvlig eller hur?


Nope, nu måste jag hoppa in i duschen och sedan blir det soffläge! D är nämligen iväg och hyr en film :)


KRAM

7 kommentarer:

  1. Så söta vimplar! Här har det ju aldrig funnits några flickiga saker...
    Krya på dig! Kram

    SvaraRadera
  2. Ursöt vimpel, vi har en med stjärnor på.Spännande att se fortsättningen :) kram diana

    SvaraRadera
  3. Jättesöta vimplar! Rice har mycket roligt. så spännande vad du ska hitta på? Tack för din fina kommentar hos mig!kram

    SvaraRadera
  4. Jättefin! Är så nyfiken på fortsättningen ev ert lilla projekt.

    Kram
    Sara

    SvaraRadera
  5. Hej Lena!
    Vad spännande att se hur det nya lilla projektet blir!
    Läste ikapp lite här och såg att du också förälskat dig i den ursöta rullvagnen - so did I - den är ljuvlig! Ses på fredag!

    Kram frida

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men visst är den ljuvlig!
      Hoppas jag är frisk på fredag.

      Kram

      Radera
  6. Tack alla fina. Som sagt jag återkommer med projektet ;)

    Kram

    SvaraRadera