onsdag 25 april 2012

EN LITEN MAKE...




Byrån i sovrummet har fått sig en liten make - nya knoppar från indiska gjorde susen!



 Hej!


Vilken morgon va? Såååå ljuvlig! Blå himmel, sol, fågelkvitter och näst intill vindstilla! Jag kilade till jobbet iklädd endast jeans och min favorit kofta och det var inte det minsta kallt. Kanske ligger det något i ryktena om att en värmebölja är på väg? Åh jag blir alldeles lycklig inombords!
På fredag packar vi väskan och åker några dagar till västkusten, då vill jag promenera längst med bryggan i strålande sol, känna doften av saltvatten och få lite färg på mitt bleka ansikte ;)






Nya knoppar från Indiska livar nu upp vår byrå i sovrummet, KOPPANG från Ikea. Jag gillar att sätta en liten egen prägel på sånt som annars dyker upp i var och varannat hem. 
Både Indiska och Åhlens har ett stort utbud av knoppar som är super enkla att byta. 






Time to work!


Vi ses!


KRAM

15 kommentarer:

  1. Fint! Knoppar kan göra stor skillnad!
    Åh, har ni solsken! Vi har vattenpölar stora som små dammar här hos oss och doften av galon, och regnblött ansikte!
    Ha en fin dag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Coola knoppar! :)

    Ja det var riktigt mysigt på vip kvällen. :)

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Vilka fina knoppar! Här börjar solen skymta efter en otroligt dimmig morgon. Kanske blir det en fin dag till slut.

    SvaraRadera
  4. Vad fint! Ibland är det ju de där små detaljerna som gör det :)
    Fina bilder från restaurangen igår, det såg ju jättemysigt ut.
    Måste testa att käka där någon dag.
    Hittade du några nya kläder där i gallerian då?

    Kram
    Johanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oooh ja, hittade massa snyggt i gallerian men inget som fick följa med hem denna gång. Suger på karamellen en stund ;)

      Kram

      Radera
  5. Jag tycker knopparna gör hela byrån. Vart kommer de vita knopparna med rosa prickar på som du satt på dina tjejers byrå i Fjällbacka?
    Ha en fin dag i solen! Kram

    SvaraRadera
  6. Fint det blev :) pysslig tjej du är..kram Diana

    SvaraRadera
  7. Snyggt! Att göra något så enkelt som att byta knoppar kan verkligen förändra en möbel.
    Och ja, värme gör en verkligen lyckligare. Som vi har väntat på den! :-)

    Hoppas du har haft en fin onsdag!

    SvaraRadera
  8. Jättefina knoppar! Håller med om det där med att sätta personlig prägel!
    Först läste jag Liten "make" alltså make, som äkta man... skratt...
    Ha så underbart på västkusten! Det kommer bilder, va? ;)
    Kram / Maria

    SvaraRadera
  9. Men vad fint! Tänk att små detaljer kan göra en sådan skillnad...

    Västkusten = bästkusten :)! Ha det så gott...

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  10. Hoppas du får en fin torsdag kramis Diana

    SvaraRadera
  11. Vill också ut till kusten!
    Knopparna är jättefina, Indiska är en av mina favvisbutiker.

    SvaraRadera