fredag 27 april 2012

DOFTSPRAY & PIONBLAD




En liten present damp ner i brevlådan igår och ingen blev gladare än jag :)


Välkommen fredag!


Vilket för mig som för många andra innebär lååånghelg :) Trots att det bara var några veckor sedan det var påsk så känns det ändå såå behövligt med lite ledighet! Ser fram emot en helg på västkusten med renoveringsarbete, god mat, ett gäng livsstilsmagasin, promenader och födelsedagskalas. Ja min stora "lilla" tjej fyller fyra år på måndag, gaaah vart tog dessa fyra år vägen?


 Jag är verkligen svag för ljuvliga dofter och en stor favorit är doftljus från Durance. Nu står även en "Rumsparfym" i badrummet för stunder då luften behöver piffas till! 






När jag kom ner i köket på morgonen möttes jag av ett hav av pionblad på köksbordet, fyra stjälkar stod kvar i vasen och alla dess blad hade fallit av.
Faktiskt en riktigt vacker syn!






Jag blev vansinningt sugen på att bädda rent i sängen med vita lakan, strö ut pionbladen och ställa en flaska, väl kyld, mousserande, två glas och en skål med färska jordgubbar på sängkanten!

Tror ni mannen hade blivit överraskad?


 Nu önskar jag er alldeles ljuvlig fredag!


KRAM

10 kommentarer:

  1. Åhhh, ni får ha det så underbart där hemma och hälsa familjen så mycket. SÅ ringer jag på måndag och pratar lite med Tindra :)
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Han hade nog blivit glatt överraskad :)

    Mysig fredag på dig med!

    Kram Tess

    SvaraRadera
  3. Ha en underbar helg och hör av er om ni har tid att stanna på en fika på vägen hem:) kram marie

    SvaraRadera
  4. Ha en underbar fredagskväll!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. men oj vilken present du fick, vem var den hemlige beundraren:) underbara dofter från Durance! kram Nilla

    SvaraRadera
  6. Såklart du skulle överraskat mannen!
    Gillar oxå durance´s doftljus, de är toppen! Värd varje krona!
    Ha en ljuvlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hoppas ni hade en härlig fredag och får en underbar helg!

    Tror mannen hade gillat det. ;)

    KRAM

    SvaraRadera
  8. Älskar Durance favoriten är Passionate night...tror definitivt att mannen hade gillat det..;) Hoppas ni får et härligt på Västkusten kramar Diana

    SvaraRadera
  9. Tack så jätte mycket för dom fina orden i kommentaren på min blogg! :)

    SvaraRadera
  10. Durance är en stor favorit här också.
    Hoppas resan gått bra?
    Kram
    Sara

    SvaraRadera