fredag 13 april 2012

BRÖLLOPSINSPIRATION!




Bröllopsbilder från den allra ljuvligaste drömmen - dröm er bort en stund mina vänner!


Todellloooo!



När jag först såg dessa fantastiska bilder kändes det så rätt. Så här vill jag ha det den dagen det blir min tur att stå vid altaret.
Miljön, klänningarna, rosorna och bakverken - jag är mållös!


















Alla bilder är lånade från "79 ideas" och dit hittade jag genom "igen vanlig dag"


Hur ser era bröllopsdrömmar ut? Låt mig få höra om ditt allra finaste bröllopsminne?



Nu önskar jag er den allra finaste fredagen!

KRAM

13 kommentarer:

  1. Åhh vad man vill gifta sig när man ser sånna bilder som det här. Längtar till den dagen man kan planera sitt eget bröllop...när den dagen nu kommer ;)
    Kram ha en toppen dag

    SvaraRadera
  2. Ja vi har funderat på att gifta oss, men kommer aldrig till skott!
    Jag har varit gift förut och har en stor dotter, så ett kyrkbröllop känns inte helt ok! Däremot skulle jag vilja göra ngt kul, men vi har inte kommit på ngt än! Men det här ser riktigt inspirerande ut!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Vilket sagobröllop!
    Jag inväntar ett frieri och när det kommer vet man ju aldrig ;)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Åh vilka underbara bilder. Mitt sagobröllop är ju mitt eget, i sommar 3 år sedan, vi gifte oss i vårt hus på Mallorca utomhus, fest i tre dagar och ca 50 familj och vänner kom ner, det var fantastiskt, kram och ha en mysig fredag

    SvaraRadera
  5. Så vackert! Ja, vi gifte oss först ut i kompisskaran för 13 år sedan i en liten småländsk träkyrka Bosebo, på Kulturens område i Lund. Fantastisk dag! Solsken, familj, vänner, säckpipor, underbar fest med mycket sång, tal och dans! Ja, helt magiskt! Och det mest magiska var att vi blev VI!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  6. Jag glömde ju helt bort att tacka för middagstipset hos mig! Det blev grillade hamburgare!
    Tack!

    SvaraRadera
  7. Vi gifte oss på en strand i Thailand 2009, ett minne som alltid kommer finnas där!
    Gudomliga bilder.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Så herlig inspo :) Til å bli glad av!

    Jeg avsluttet en laaang arbeidsdag for noen timer siden og nå er jeg endelig ferdig pakket. Jeg kjenner at en uke med sol og varme kommer til å bli - åh så godt!

    Følg med inne hos meg i morgen og i uken som kommer, jeg kommer til å ha ett gedigent gavedryss :)

    Fin fredag!
    klemklem

    SvaraRadera
  9. Men vilka ljuvliga bilder du bjuder på idag! Vi skall till Italien - Capri i sommar. OCh jag är redan nykär igen och vill gifta om mig med min man igen:) Hahaha vi har bara varit gifta i 6 år. Men när jag ser dessa bilder så kanske vi gifter om oss i sommar?;)!

    Du har verkligen en söt blogg - I ♥!

    kram CC

    SvaraRadera
  10. Jag blir såå sugen på bröllop när jag ser dessa bilder. Tänk att få gifta sig i denna miljö!
    Fin blogg du har.

    Kram Linnea

    SvaraRadera
  11. Underbara bilder, mitt bröllop var nog lite i den stilen, jag kan göra ett inlägg om det nån dag..men det var vackra lockar, kyrkan, limousine och hela kittet...H aen härlig helg kramar Diana

    SvaraRadera
  12. Älskar era kommentarer, tack för att jag fick ta del av era minnen!

    Kram

    SvaraRadera