torsdag 26 april 2012

BIG IN TURKEY!




Hur sköna är inte dessa fyra människor som kommer på en idé som denna? Jag kommer längta ihjäl mig tills dagen då den släpps på webben!


Tjingeliiiiing!


Är det någon i bloggvärldens som missat det HÄR? Fina bloggarna House Of Philia, Inredningsfrun, Att vara någons fru och Malenami har kommit på en idé som är sååååå galet bra! De ska åka till Turkiet med ett enda mission: att bli Big in Turkey på en vecka.

Ta en titt om du inte redan gjort det, och återkom med vad du tycker om deras idé? Och slutligen tror du de kommer att lyckas?








12 kommentarer:

  1. Verkligen helt galet rooligt! :) Önskar bara man fått hänga med, boka ett helt plan för bloggdonnor :)
    Ska bli kul och se resultatet :)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. hei hei Lena:)

    Stikker bare innom for å si at jeg nå endelig har kommet meg på Bloglovin' og :) Så da blir det lettere å følge meg hvis du vil :)

    Ha en fin fin dag :)
    Klem Lisa:)

    SvaraRadera
  3. Haha va roligt! Det ska bli spännande att se :-)

    Kram Marie

    SvaraRadera
  4. Galet, underbart roligt!
    Självklart kommer de att fixa de. =)

    Den kommer följas!

    Ha en fin kväll!

    Kramelikram

    SvaraRadera
  5. Jag har väntat med spänning och trodde det skulle vara något vi kunde följa med på, typ ålandskryss el liknande! Kunde knappt sova idag efternattjobbet. Min sambo fick hålla koll om det var något för oss alla! Blev därför lite snopen att det inte blev som jag hoppats! men helt klart roligt för dom och oss som får vara med och kolla!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Tror absolut att dom fixar det...tvekar inte det minsta :) svaret på din fråga är ja..hur visste du det? kram Diana

    SvaraRadera
  7. Kul grej och de lyckas säkert. De har ju lyckats så bra med sina bloggar.
    Blir kul att se hur det går.
    Kram Suss

    SvaraRadera
  8. Glömde skriva att ljuslyktan hos mig som du undrade över kommer från Indiska :)

    SvaraRadera
  9. Haha ja det blir spännande att se. Jag svarade dig hos mig. Kram och gonat! Kram Nilla

    SvaraRadera
  10. Hi, hi - ja helt galet roligt! Vilken idé :)!

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  11. M hälsar tillbaks :) Ha en finfin fredag söta Lena kramar Diana

    SvaraRadera
  12. Jag läste om det lite hastigt i går. Kul och smått galen idé ;) Men ingenting är omöjligt.

    SvaraRadera