måndag 19 mars 2012

WEDDING PLANNER!




Hur glad får man lov att bli när en ljuvlig liten bröllopsinbjudan dimper ner i brevlådan? 


Tjiiingeling!


En dag i början av Juni är det dags för våra fina vänners bröllop och jag längtar sååå otroligt mycket! Åh va mysigt det ska bli!

Jag kan sitta i timmar och drömma om bröllop och allt dess innehåll. Tema, stil, klänning, gäster, tal, underhållning, övernattning och en dagen efter brunch. Ja det är sånt som finns i mina bröllopsplaner men när den dagen kommer har jag ingen aning om. 
Det hänger liksom lite på min käre D, jag vill inte på något sett tjata, pressa eller "tvinga" ;) honom till ett frieri, det kommer helt enkelt när han känner att det är dags. Han vet att jag såå gärna vill - och det räcker.
Jag fortsätter njuta av väntan på stunden då denna man går ner på knä och friar.






Två underbara bitar som är som gjorda för varandra.






Nu ska jag fortsätta drömma en stund, vi ses imorgon!



KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar