torsdag 1 mars 2012

VILDJÄST DAG 4 KVÄLL




En ny ljuvlig blomma har hittat in på vardagsrumsbordet i en kruka från bruka.



Tjingeliiing!


Hela familjen tog en sväng förbi Ica Maxi efter dagishämtningen och det blev en riktigt lyckad storhandling.
 Alla var på strålande humör och vi hade faktiskt riktigt kul :)


Några bilder från vardagsrummet bjuder jag på här.








Vårfint!






D läser just nu saga för tjejerna. När de har somnat kommer en barnvakt och hänger här medan jag och D ska ut på ett litet restaurangbesök.
Lite tordagslyx helt enkelt!





Voila!

Vildjästen är nu färdig. Jag har silat och hällt över den på en flaska som nu står i kylen. Imorgon börjar bullbaket. Jag sköt på det en dag.



Njut av kvällen!


KRAM


Psss. Och jag har inte glömt bort "inspiration löpning". Det kommer...

2 kommentarer:

  1. Vad jättefint du har i vardagsrummet, verkligen superfrächt!!! Gillar din header också - kanon!! Du har en jättefin och inspirerande blogg!!!

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  2. Heeej vännen.. snart kommer vi =) Va spännande med din vildjäst.. Då kanske vi får smaka en bulle på lör om vi är snälla =)
    Puss på er! Cissi

    SvaraRadera