torsdag 8 mars 2012

TYGFROSSA!




Jag kan inte få nog av tyger i massa härliga färger. Så fort jag får tillfälle köper jag på mig små lager.
Igår kväll efter jag simmat åkte jag förbi min favorit tygbutik och fick med mig massa godbitar hem. Jag har ett par gamla, ruffiga koffertar som jag länge velat klä om insidan på. 
Håll utkik i helgen så kommer resultatet :)


Tooodelooooo!


Torsdagseftermiddag och om några timmar börjar min och familjens helg. Älskar när tillfällen, som ger möjlighet, till att ta långhelg dyker upp. 
Jag har hunnit göra klart det mesta av veckans jobb och har endast ett fåtal saker är kvar.
Det är för mig ett måste att bli färdig annars kan jag inte riktigt koppla av och njuta av ledigheten, tycker inte alls om att ha "things to do" hängande över mig.






Spets, silke och satin!









Som sagt, nu måste jag ordna det sista här. 
Och en liten löprunda innan femtio mil i bil väntas hoppas jag hinna med.


Fin eftermiddag önskar jag er!


KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar