söndag 25 mars 2012

TOLIX!




Jag måste ju bara meddela att jag är smått förälskad i dessa underbara tolixstolar. De har länge cirkulerat runt på både bloggar och i inredningsmagazin, - med full förståelse! Kanske är de dem som står högst upp på min önskelista just nu, ja nya köksstolar skulle ju sitta fint ;)



Hej!


Vilka är ni alla fina som dagligen kikar in här hos mig? Jag vet inte vad som är lite/mycket när det gäller besöks statistik men guuuud så glad jag blir varje morgon jag kikar in och ser att ni för varje dag bara blir fler och fler!

Tack finaste ni!









Som sagt hur fin är inte en Tolix?



Imorgon är det måndag igen och visst är det härligt? För varje ny måndag kommer vi allt närmare sommaren ;) Och snart är ju påsken här med lite långledigt, gaaaah va mysigt det ska bli!


KRAM



3 kommentarer:

  1. Jag bland annat ;)
    Är också föräskad i Tolixarna... lovely!
    Vad mysigt med lantställe :)
    Vi drack också årets första glas rosébubbel igår.


    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja men visst är stolarna helt lovely!!!! Håller fullständigt med, vill också gärna ha dem:) Och vilka fina inspirationsbilder du bjuder på, jättefina!!!

    Och du, tuuuuuuuuuuuusen tack för en såååå fin kommentar hos mig, den värmde ända in i hjärtat:)

    Kraaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  3. Tack fina ni!
    Å visst är det ljuvligt att våren nu äntligen är här?!

    Kram

    SvaraRadera