söndag 18 mars 2012

SUNDAY MORNING





Jag tillbringar morgonen i myskläder på soffan med nya Vogue och en chailatte. Lilla E behagade kliva upp 05.00 så jag känner mig lite lagom seg. 



God morgon!


Om någon timme ska tjejerna hälsa på hemma hos Tindras gudmor, medan jag och D ska planera byggprojektet som just nu pågår i Fjällbacka. Planlösningen måste bestämmas i minsta detalj, material ska beställas och många val kring badrumsinredning, eldragning, vart kontakt uttagen ska sitta mm måste beslutas.

Åh jag bara älskar sådant här, planera, hitta nya möjligheter och idéer. 
Skapa oss en vision om hur vi vill ha det!
Och jag bara längtar efter att få visa er ett färdigt resultat :)









Fick oväntat finbesök på morgonkvisten! Inte visste jag att vi kände så vackra människor ;)


Önskar er en fin söndag!


KRAM




1 kommentar:

  1. Dagens bloggtips är uppe på bloggen. KOlla om det blev nu, om inte så hoppas jag förstås att du anmäler dig (i samma inlägg) till morgondagens tips! 2000 unika hungriga läsare väntar givetvis på ett nytt tips! ;)

    SvaraRadera