lördag 31 mars 2012

SNYGGA EXTRATÄCKEN!




Ja vad ska man säga? Kanske var jag lite väl tidig med att fylla balkonglådorna med vårblommor. Inte kunde jag väl drömma om att vi skulle få ytterligare ett snöoväder. Men än så länge ser ju de snötäckta ranuklerna ut att trivas :)



Godmorgon!



Här sitter vi framför brasan och myser medan snön rent ut sagt vräker ner utanför fönstret. Tanken på en lång joggingrunda känns inte så lockande, men jag måste - inga ursäkter får ta över. Veckans träning har blivit endast två pass och ett par mils löpning står kvar på schemat. Kanske väljer jag löpbandet på gymmet istället!






Och så måste jag bara visa er dessa fina extratecken som jag hittade på Ikea i veckan. jag tycker alltid att extratäcken brukar vara rätt tråkiga men inte nu. Med Ikeas BARBRO kan dina övernattningsgäster få snygga täcken för endast 199 kr. Om ja inte minns fel så har Ikea även påslakan i mönster!


Önskar er en fin lördag!


KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar