måndag 12 mars 2012

REMEMBER THIS!




Vid den här tiden på året är vi många som brukar tappa träningsmotivationen men kämpa på nu, det känns snart lättare igen!

 Har du missat årets hälsotävling? Häng på nu, det är aldrig försent!

Klicka HÄR.



KRAM

15 kommentarer:

  1. Åh vad härligt med lite motivation! :) Har precis kommit igång med lite löpträning så det passade perfekt. Tack! Kram /S

    SvaraRadera
  2. Hej vännen..
    Här kommer lite uppdatering från förra veckan =)
    Mån: Spinning + Styrka
    Tis: Löpning (1mil)
    Ons: Morgonpromenad + Spinning
    Tors: Cirkelträning
    Fre: Body Pump
    Lör: Vila
    Sön: Vila
    Jag skulle ha sprungit i sön men efter att jag och barnen spenderat hela fm i badhuset va jag helt slut =) och på em hade jag och F dansträning =) haha kanske ska skiva med våra danspass i träningsdagboken =) Hoppas allt är bra med er.. och du vilket underbart väder det är.. törs man säga att våren är här nu?
    Kram Kram Cissi

    SvaraRadera
  3. God kväll vännen. Är inte med i tävlingen, men jag tävlar med mig själv. Har faktiskt varit riktigt duktig på att ta mig till gymmet och gå på pass och även börjat springa ute nu för vädret har blivit så bra! Och jag mår så bra också...idag satt jag faktiskt hela dagen på jobbet och längtade efter skivstångspasset som jag var på efter jobbet :)
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Härligt tjejer :)

    Cissi - Låt oss få veta mer om er dansträning? Är det inför bröllopet?

    Kram

    SvaraRadera
  5. =) ja det är våran bröllopsvals.. vi får inte riktigt till snurren.. haha det går inte bra.. men vi har expert hjälp så det ska nog lösa sig! Kram Kram

    SvaraRadera
  6. Inspirerande!! Ja, det är bara att kämpa på:) Testa absolut sconesen, har du en muffinsform görs de med fördel i den!
    Min förra häslovecka såg ut såhär:

    Måndag: Promenad och en inspirerande föreläsning om kost och hälsa. Jag behöver bli bättre på mellanmål och att dricka kunde jag snabbt konstatera.
    Tisdag: Promenad och Bodypump och då vågade jag lägga på lite vikter och verkligen utmana. Kändes i dagar efteråt:)
    Onsdag: Promenad
    Torsdag: Promenad och BodyPump/Spinning.
    Fredag: promenad
    Lördag: Vila
    Söndag: vila

    Jobbar verkligen med sötsuget och kan än så länge glatt säga att det går bra. Lyckligast i stan! Tillät mig att äta i helgen, med risk om att det skulle bli jobbigt igen nu i veckan, men vetskapen om att "man får på helgen" gör det lättare på veckan. Kanske lite godare också?
    Sömnen är bättre än på länge, Nellie har haft en sjukperiod men har äntligen börjat bli bättre, tack och lov.
    Att göra schema/möten är inte alls fel! Vi försöker få till någon form av planering men det är ett nytt liv att lära sig leva. I fredags gick vi till byns restaurang och bara var vi för ett par timmar - så välbehövligt. Kram!

    SvaraRadera
  7. Åh, duktiga du. Imponerades verkligen av ditt bortval av Milky Way, grymt!

    Mysigt med restaurangbesöket och som du skriver det är ju så viktigt med egentid.
    Nöjda föräldrar ger nöjdare barn :)

    Kram

    SvaraRadera
  8. Hej vännen.. ännu en vecka har gått.. fattar inte vad dom tar vägen!
    Här kommer uppdatering från min v:
    Mån: Spinning
    Tis: Löpning 1 mil
    Ons: Morgonpromenad + vila
    Tos: Löpning 1 mil
    fre: Body Pump
    Lör: vila
    Sön: Löpming 2,8 mil
    Jag fick till en ganska bra v med mycket löpning.. idag sön va jag för första gången med och sprang med en löparklubb här i stan.. riktigt roligt.. trodde dock att vi skulle ut på ett lugnt långpass på 1,5 mil.. men det slutande på 2,8 mil!! har aldrig sprungit så långt i hela mitt liv =) Känns i benen nu kan jag säga =)
    Ha det.. och hälsa alla.. Kram på er! Cissi

    SvaraRadera
  9. Hej fina du.. Hoppas ni har haft en skön helg..
    Här kommer min träningsvecka =)
    Mån: Styrke (överkropp)
    Tis: Vila
    Ons: Morgonpromenad + X-fitt
    Tors: Morgonpromenad + Vila
    Fre: Morgonpromenad + Stretch
    Lör: vila
    Sön: Löpning 8,63 km + Spinning
    Det blev en del vila den här veckan.. men det behövde min kropp efter söndagens löppass =) På onsdagen hade träningsvärken i benen försvunnit.. och då va jag för första gången på ett X-fitt pass..åå herre guuu vilken träning!!! Efter det passet hade jag ont i precis hela kroppen= Vila och stretch.. idag sön kändes det bra igen.. så det fick därför bli 2 pass =) Sköt om er.. så hörs vi! Kramar Cissi

    SvaraRadera
  10. Herre guuuud va grym du är, härligt att du tycker morgonpromenaderna är vila :) Ser fram emot nästa lopp vännen, det kan ju inte annat än att gå strålande :)

    SvaraRadera
  11. Heeeej..
    Här kommer en försenad uppdatering..
    Mån: Styrka (hela kroppen)
    Tis: Body Combat
    Ons: Vila
    Tor: Löpning (intervaller)
    Fre: Vila
    Lör: Innebandy + styrke
    Sön: Vila
    Träningen nu för tiden blir inte alls som jag tänkt mig.. hade velat lägga in mer löpning i träning.. men suget har försvunnit!! Har ingen lust alls att ge mig ut i kylan, blåsten och snön!! Men jag måste skärpa mig!! Nu har jag köpt racer cykel iaf.. så nu lä jag sätta igång att trampa oxå =)
    Hoppas det är bra med er.. och att ni får en supermysig Påsk med mycket god mat och mycket godis =)
    Ha det så länge! Kramar Cissi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej,

      Förstår att det känns tungt att ta sig ut just nu MEN du måste, eller hur ;) visst är det bara drygt 5 veckor kvar till göteborgsvarvet? Kom igen, kämpa på nu vännen!

      Kram

      Radera
  12. Suck och pust just nu går det riktigt trögt och jag behöver mycket INSPIRATION!!! Hjälp mig :)

    Kram Anna

    SvaraRadera
  13. Hej vännen.. nu har jag varit dålig på att uppdatera min träning.. men här kommer förra v pass...
    Mån: Cykling: 3 mil
    Tis: löpning 1 mil
    Ons: Styrke
    Tor: Vila
    Fre: Cykling 3 mil
    Lör, sön blev det dåligt med träning.. =) då hade vi ju lite annat för oss =) Det va riktigt roligt.. nu längtar jag bara till bröllopet.. hoppas vi får lika kul då oxå! Stor Kram Cissi

    SvaraRadera