tisdag 6 mars 2012

NÄR SÖTSUGET SMYGER SIG PÅ...





Blev vansinnigt sugen på någon sött efter kvällens träningspass. 
Valde att stå emot godispåsen och gjorde en smoothie istället.









En nyhet i mataffären är denna goda och nyttiga bärblandning av hallon, blåbär, björnbär, havtorn och gojibär.
Den gjorde sig riktigt bra i kvällens smoothie!


Kvälls smoothie!

Naturell yoghurt
Banan
Bärblandningen
(Mjölk för önskad konsistens)

Mixa allt!


Nu ska jag ta ett låååååångt bad, göra en hårinpackning och ta hand om mina trötta fötter!


Vi ses!





3 kommentarer:

  1. Sådär nyttig borde man bli igen:)

    Vilken mysig blogg du har och superfin header. Har du målat den själv?

    SvaraRadera
  2. Oj va gott det såg ut. Kanske ska köpa en sånn bländer och börja laga sånna smoothies när sötsuget smyger sig inpå :)

    SvaraRadera
  3. Tack Tess, jag gjorde en moodboard på hur jag ville ha headern och så var det en väns kollega som gjorde den. Jag är mycket nöjd :)

    SvaraRadera