lördag 17 mars 2012

KVÄLLENS!






Vad har jag gjort för att förtjäna denna underbara, vackra och ljuvliga man? Är det min mat eller är det mitt ständiga tjat om renovering?




God kväll fina blogg läsare!


Jag kilade ner till Coop nära för en liten komplettering till kvällens middag och när jag kommer hem står det en exklusiv liten pappåse med ett fint inslaget paket i? Varför detta en helt vanlig lördag i mars? Det är långt ifrån både födelsedag, julafton och årsdag.


Och vad finns i paketet om inte denna ljuvliga tunika!






När jag och D var på stan för ett par veckor sedan sprang jag in i denna ljuvliga dress. Den hängde där helt oskyldigt och bara skrek - köp mig, ta med mig hem, klä dig i mig och njut av mig!
Efter redan då alldeles för mycket shopping trotsade jag köpsuget men usch vad jag har ångrat det valet.

Men nu. Nu är du min och akta dig vad jag kommer använda dig ;)









Cermony light blossom från Odd Molly och du hittar den HÄR.



Redan kl nio i morse stod jag klar vid idrottsplatsen för ett löp pass med bästa Tommi. Hårt var det men guuud så skönt det känns nu.
Efter morgonträningen var jag med Tindra på en mysigt litet barnkalas hos fina Tore och gaaah vad sugen jag själv är ni på att ordna kalas för mina små prinsessor. Om drygt en månad är det dags :)


Måste kila, fina vänner från ön kommer på en spontan middag hos oss nu.

Njut av kvällen!


KRAM










2 kommentarer:

  1. Underbar man :) och den passar perfekt på dig :) kram/Diana

    SvaraRadera
  2. Tack Diana :)
    Önskar dig en fin söndag!

    Kram

    SvaraRadera