måndag 5 mars 2012

KVÄLLENS...





På väg till kvällens födelsedagsfirande av svärfar iklädd ett nytt litet fynd från H&M. Jag är helt såld på klänningar just nu, jag kan inte få nog av dem och längtan efter sol och värme är enorm. Jag vill stoppa undan leggings och strumpbyxor å bara strosa runt barbent i små söta ballerina skor och svala klänningar!


Tooodeloooo!


Jag har något, som för oss är alldeles fantastiskt, att berätta... Som många av er säkert har läst här har vi haft drygt fyra år med sömnlösa nätter, vår yngsta lilla tjej har haft stora sömnproblem och vaknat mellan fyra och tjugosju gånger per natt. Det har varit en fruktansvärd tid men nu har det hänt något magiskt. Lilla E har sovit hela NIO nätter på rad utan minsta knyst. "Peppar peppar", jag har inte vågat säga något tidigare och nu hoppas vi det håller i sig :)

För oss har en ny värld öppnat sig och jag är piggare än någonsin. Energin tar liksom aldrig slut och den känslan är magisk!
Vi har överlevt och tagit oss igenom denna "tuffa" tid även om det ibland känts hopplöst. Nu kan allt bara bli bättre och vi har så mycket fint att se fram emot.


Här hos oss väntar nu ett par timmar i soffan och filmen - Trespass. En triller med Nicolas Gage och Nicole Kidman.

Hoppas ni har en fin kväll!


KRAM

3 kommentarer:

  1. Grattis! Du ger oss hopp ;) Emma

    SvaraRadera
  2. åh lena vad underbart!!! hoppas av hela mitt hjärta att ni alla får fortsätta sova. Vad gillade du filmen?

    SvaraRadera
  3. Tack söta ni, våra förhoppningar försvann för längesen och vi trodde aldrig att detta under skulle ske.

    Johanna, vi somnade båda ifrån filmen igår innan vi ens hunnit se hälften. Inte för att den var dålig, tröttheten tog bara över. Än så länge är ja mycket positiv, återkommer när vi sett klart den :)

    Ha en fin dag!

    Kram

    SvaraRadera