fredag 9 mars 2012

KOFFERTAR!




Koffertarna som jag tidigare nämde ser ni här. Jag hade gärna haft de i original skick men tyvärr är de för sunkiga för det. Nu väntaR de på att få sin en liten "renovering".
Jag hittade dem för längesedan på en loppis och sedan dess har de fått stå i förrådet.


Gokväll kära ni!


Kikar in en snabbis medan D står vid grillen och potatisgratängen är i ugnen. Vi har precis ätit de årets godaste havskräftor till förrätt. Herru Guuud va bra de va ;)
Finns hos fiskaffären i Fjällbacka för alla er som är sugna!

Jag är helt slut efter dagens rivningsprojekt och sitter nu i soffan med ett glas mousserande med chill musik i bakgrunden. Njutbart!







Senast då denna koffert användes var Falun - Stockholm 1956.





Njuter ni av fredagskvällen? Det hoppas jag verkligen :)


KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar