tisdag 20 mars 2012

KANSKE STOCKHOLMS BÄSTA?




Helllooooo!

Har ni haft en skön tisdag?

Jag har spenderat kvällen på stan med shopping och en ljuvlig middag på restaurang FIORE. Ja, kanske är det Stockholms bästa Italienska restaurang. Undermat och bra service!
Restaurang FIORE hittar du i gallerian.

Ett par nya kuddfodral och en och annan sommarklänning fick följa med hem ikväll men jag lovar er att om det inte funnits några begränsningar så skulle betydligt mer fått följa med för åh va mycket fint det finns i affärerna.


Maria Werns senaste avsnitt väntar nu på mig.


Vi ses imorgon!




Pssss. Hur går det med era hälsosamma nyårslöften? Pepsi Max - vad är det? ;) Klämde in en löprunda på lunchen, 12 km och jag är såå nöjd. Hade en lång diskussion med mig själv innan jag gav mig iväg!



KRAM



2 kommentarer:

  1. "Klämde in en löprunda på 12 km" PÅ LUNCHEN??? Om jag skulle lyckas med det skulle jag behöva...tjaa, 3 timmars lunchrast för att hinna springa, duscha och äta!!!
    GRATTIS till möjligheten ;)Och vad duktig du är!

    Men jag är inte bitter;)...jag kämpar på med mina 5-6 km när tid och lust finns.
    Och jag är nöjd med det=)
    Kram Emma H

    SvaraRadera
  2. Oj nej men tre timmar har inte har heller någon möjlighet till. 55 min löpning, 6 min dusch, 4 min påklädning och sminkning. Slutligen lunch framför datorn, kanske inte det optimala med vid tidsbrist passar det utmärkt :)

    Kul att du är igång med löpningen och jag hoppas att lusten finns ofta :)

    Kram

    SvaraRadera