onsdag 28 mars 2012

IKEA ÖVERRASKAR IGEN!




På byrån i sovrummet står en nyhet från det stora varuhuset!
Oj oj oj va många små fina detaljer som finns i deras sortiment just nu.






Fastnade direkt för denna lilla söta lampa.













På byrån finns även de favorit smycken som jag använder dagligen.






Och bästa handkrämen.






Kvällslektyren är inte att förglömma ;)



Nu ska ja göra mig en kvällsmacka efter dagens mindre bra matintag. Maten är så viktigt för mig och jag gillar inte alls dagar som denna. Endast en korv med bröd till både lunch och mellis, har inte haft tid att äta lunch sittande och det får jag sota för nu - sötsuget är större än någonsin!



KRAM

1 kommentar:

  1. Vilken jättefin lampa!!! Var till Ikea för inte så länge sedan men såg den inte då. Den passar ju jättebra in på byrån där! Och en sådan där smyckeshållare skulle jag också vilja ha, just nu har jag världens röra bland alla mina smycken som trasslat ihop sig med varandra.

    Hoppas du fick något gott att äta, känner igen sådana där dagar när det inte blir någon ordning med maten...

    Önskar dig en finfin torsdag!

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera